Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:17:06 GMT

ایران از موفق ترین کشورها در زمینه مبارزه با کروناست

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۹۸۶۳

ایران از موفق ترین کشورها در زمینه مبارزه با کروناست

دکتر قاسم جان بابایی روز یکشنبه در سی و دومین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان ایلام اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها اما به لطف رهبری های عالمانه مقام معظم رهبری، پای کار بودن رییس جمهوری و هیات دولت، تشکیل مداوم و مرتب ستاد ملی مبارزه با کرونا، تلاش مسوولان، جهاد کادر درمانی و همکاری مردم کرونا مدیریت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بیشتر مردم با جدی گرفتن مقوله ویروس مخرب کرونا با رعایت نکات بهداشتی پیشگیرانه و قوانین فاصله گذاری اجتماعی، کاهش مراسم ها و اجتماعات، کاهش و لغو سفرهای غیرضروری، پایین آمدن سطح مراجعه به اماکن عمومی با مسوولان در زمینه مبارزه برای مهار کرونا همکاری مجدانه داشته اند.

  جان بابایی تاکید کرد: اما با این وجود در ماه های خرداد و تیر با ساده انگاری ویروس کرونا از سوی مردم و عادی شدن اوضاع، این ویروس فرصت بیشتری برای جولان دادن پیدا کرد و همین امر موجب افزایش میزان مبتلایان و مرگ و میرها در استان های مختلف به ویژه استان های نوار مرزی غرب کشور شد.

وی با بیان اینکه رهبرانقلاب به عنوان عالی ترین مقام کشور، بخشنامه ها و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا را پیروی و بکارگیری می کند، یادآور شد: مردم نیز همچون ایشان به آگاهی لازم در خصوص عوارض خطرناک و گاه جبران ناپذیر کرونا دست یافته اند و موازین و پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت می کنند.

وی اضافه کرد: هدف اصلی ستاد ملی مبارزه با کرونا و مسوولان به ویژه وزارت بهداشت کاهش تولید بیمار و مرگ و میر، حفظ وضعیت موجود در مناطق سفید و عبور نقاط قرمز و زرد به سمت سفید است.

جان بابایی در مورد تجهیزات و امکانات درمانی استان ایلام هم گفت: ایجاد مرکز آنژیوگرافی و جراحی قلب باز برای جلوگیری از اعزام بیماران قلبی ایلام به استان های همجوار، ایجاد مرکز پرتودرمانی برای بیماران نیازمند شیمی درمانی، احداث مرکز اعصاب و روان و روان پزشکی در استان، تامین تجهیزات و امکانات کامل بیمارستان ۳۶۰ تخت خوابی ایلام و مشارکت در تکمیل و تجهیز و تامین نیروی انسانی بیمارستان شهرستان ملکشاهی و نیز ایجاد اورژانس تخصصی شبانه روزی در شهرستان های تازه تاسیسی چون هلیلان در دستور کار پیگیری قرار خواهد گرفت.

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منطور بازدید از امکانات و تجهیزات درمانی استان ظهر امروز وارد فرودگاه ایلام شد.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا قاسم جان بابایی فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایلام ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبارزه با کرونا جان بابایی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری

مدیرعامل نمایندگی ستاددیه ایلام با بیان اینکه سال گذشته 155 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: در یک ماهه اول سال جاری 12 زندانی دیگر از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، مراد بابایی اظهار کرد: به مناسبت روز معلم با کمک ۲۸ میلیون تومانی دو بانوی معلم بازنشسته و همچنین کمک ستاد دیه، زمینه آزادی یکی از زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۵ زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: در یک ماهه اول سال جاری ۱۲ زندانی دیگر از زندان آزاد شدند.

مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه ایلام تاکید کرد: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۷۱۴۲-۹۹۸۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ متعلق به ستاد دیه استان ایلام واریز کنند.

کد خبر 749802

دیگر خبرها

  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود