Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@23:23:24 GMT

دست رد جهانبخش به بزرگترین باشگاه ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۹۹۶۰

دست رد جهانبخش به بزرگترین باشگاه ترکیه

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا جهانبخش فصل خوبی را با برایتون پشت سر نگذاشت و این بازیکن در اغلب مسابقات حتی در لیست ۱۸ نفره بازیکنان تیمش قرار نداشت.

اخبار ورزشی- «گراهام پاتر» سرمربی برایتون در یکی از آخرین مصاحبه های خود اعلام کرد که علیرضا جهانبخش مثل هر بازیکن دیگری دوست دارد بیشتر بازی کند و به همین خاطر از نیمکت نشینی در برایتون احساس ناامیدی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای گذشته رسانه های هلند گزارش دادند باشگاه های آیندهون و آژاکس خواهان به خدمت گرفتن جهانبخش هستند؛ بازیکنی که در تیم آلمار هلند خوش درخشیده و حتی عنوان آقای گلی این کشور را کسب کرده بود.

روز گذشته هم چند رسانه ترکیه خبر دادند باشگاه فنرباغچه جهانبخش را برای تقویت خط حمله خود برای فصل بعد زیر نظر دارد. از سوی دیگر امروز سایت «فوتو اسپور» ترکیه مدعی شد «فاتح تریم» سرمربی سرشناس تیم فوتبال گالاتاسرای از مسئولان این باشگاه درخواست کرده زمینه جذب جهانبخش را فراهم کنند.

فوتو اسپور در گزارش خود آورده است: «جهانبخش با مارک اوورماس (مدیر تیم فوتبال آژاکس) دیدار داشته و برای بازگشت به هلند چراغ سبز نشان داده است.»

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برایتون علیرضا جهانبخش ترکیه هلند گالاتاسرای علیرضا جهانبخش برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از دانشگاه آمستردام به تصرف دانشجویان حامی فلسطین درآمد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های محلی هلند از تصرف یکی از ساختمان‌های دانشگاه آمستردام از سوی دانشجویانی خبر می‌دهند که به تداوم جنگ غزه معترض‌اند.

دانشجویان شب را در این ساختمان گذراندند و آن‌گونه که پلیس ادعا می‌کند، برخلاف مورد قبلی، مسئولان دانشگاه خواهان مداخله آنها نبودند.

در حال حاضر، دانشگاه آمستردام می‌گوید که قصد دارد مسئله را با گفتگو حل‌وفصل کند حال‌آنکه ساختمان دانشگاه نیز آسیب دیده است.

روز چهارشنبه، تعدادی از ساختمان‌هایی که تحت محاصره دانشجویان بودند، از فعالیت خارج شدند.

ناگفته نماند که پلیس آمستردام دو روز قبل، پس‌ازآنکه نیرو‌های ضد شورش چادر‌های معترضان را در دانشگاه آمستردام با خشونت جمع‌آوری کردند، با معترضان طرفدار فلسطین در پایتخت هلند درگیر شده بودند.

اعتراض دانشجویان هلندی همزمان با خیزش دانشجویان آمریکایی در اعتراض به سیاست‎‎‌های غرب در قبال جنگ غزه در جریان است.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • (تصویر) عاشقانه‌های بابک جهانبخش و همسرش
  • بخشی از دانشگاه آمستردام به تصرف دانشجویان حامی فلسطین درآمد
  • عاشقانه‌های بابک جهانبخش و همسرش وایرال شد
  • فیلم| تظاهرات هزاران نفری در حمایت از غزه در هلند
  • فیلم| حمله به دانشجویان حامی فلسطین در هلند
  • نگاهی به بزرگ ترین کشورهای تولید کننده طلا در سال ۲۰۲۳ (+ اینفوگرافی)
  • گزارش تلویزیون هلند از نسل تازه موشک‌های ایران
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد