Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@16:48:56 GMT

مشروح 20، یکشنبه 12 مرداد 99

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۰۲۷

‍‍‍‍‍‍

تصمیم‌گیری درباره برگزاری کنکور سراسری، تحلیل رسانه های امریکایی، صهیونیستی و سعودی از سند راهبردی ایران و چین، بازتاب ها به دستگیری شارمهد در فضای مجازی و آخرین آمار کرونا در کشور از عناوین مشروح 20 است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در این بخش خبری همچنین به توضیحات رئیس کل بانک مرکزی درباره تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران، بررسی نقشه راه مدیریت اقتصادء کلان، در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی، آخرین وضعیت کرونا در جهان، گفتگوی ویدئویی وزرای امور خارجه ایران و امارات و چندین خبر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: مشروح 20

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»

به گزارش خبرگزاری مهر، یکشنبه‌های الگو نمایی محفلی برای روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی و گروه‌های فعال مردمی در موضوعات و عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌رود. از مشخصه‌های اصلی حلقه‌های میانی آن است که اضافه بر کنشگری خود، در پی انتقال دانش و تجربه به دیگر ظرفیت‌های مردمی و به میدان آوری آنان به میدان کنشگری یا به عبارتی تکثیر این الگوها در طریق حل مساله است.

یکشنبه‌های الگونمایی فرصتی است تا دیگر فعالان فرهنگی اجتماعی این امکان را پیدا کنند تا الگوی (نوع و نحوه) فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این اشتراک اطلاعات میان فعالین فرهنگی موجب گردآوری مجموعه‌ای از ایده‌ها، طرح‌های موفق میدانی و تهیه بانک اطلاعاتی از اقدامات میدانی مؤثر فعالین فرهنگی است تا ضمن اطلاع از اقدامات یکدیگر و از دانش و تجارب یکدیگر بهره ببرند.

ایران جوان بمان (جمعیت)

یکشنبه‌های الگونمایی در شانزدهمین سری خود در راستای «معرفی اقدامات شاخص و ابتکارات میدانی» به موضوع «ایران جوان بمان (جمعیت)» پرداخته است.

مائده مهدی پور در این قسمت به معرفی «شبکه فعال مردمی جمعیت برنا» در یزد به عنوان یک الگوی موفق می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ این قسمت را به صورت آنلاین از طریق آدرس ذیل مشاهده کنند.

https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam

کد خبر 6090330

دیگر خبرها

  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • قالیباف: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • ضرب‌الاجل قالیباف برای دولت/ رئیس مجلس: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • بازدید عمومی نمایشگاه ایران اکسپو از روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ نمایشگاه اکسپو چند روز است؟!