Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:59:36 GMT

فاضلاب شهری خوانسار نیازمند تخصیص اعتبار است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۰۴۳

فاضلاب شهری خوانسار نیازمند تخصیص اعتبار است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مسلم زاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، زمانی مسئولین می‌توانند از جامعه مطلع باشند که ارتباط و تعامل پایدار دوسویه باشد.

وی گفت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی حوزه‌های خبری و رسانه‌های مختلف در حد بسیار وسیعی پیشرفت کردند و شبکه مجازی نیز ارتقای نگرش عموم جامعه را در برداشته است، امروزه در جامعه ما از سنین پایین تا پیشکسوتان در حوزه خبری موشکافانه به دنبال خبر هستند که از برکات امروز جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خوانسار بیان داشت: شهرستان خوانسار در یک مقایسه برای ارزش افزوده‌ای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منحصر به فردی دارد و حتی فرهنگ و رویکرد و مَنش خاصی که در حوزه‌های اجتماعی فرهنگی و اقتصادی خوانسار ریشه در آئین و رسوم کهن ایرانی است.

مسلم‌زاده گفت: شهرستان خوانسار دارای سه دهستان و ۱۸ روستا با شرایط خاص اقلیمی دارد که رنگ و رخ ویژه بر آن حادث شده است، در حوزه‌های اجتماعی علما و فرهیختگان و شاعران خوانسار نقش و جایگاه ویژه داشتند و در حوزه‌های اقتصادی نیز خوانسار به همین روش است.

وی تصریح کرد: خوانسار در حوزه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد و اقدامات خوب و پایداری را باید انجام دهیم، اقدامات روزمرگی از جمله پیگیری کار مردم در میز خدمت باید انجام شود.

جوامع و کشورهای توسعه یافته مبتنی بر برنامه‌ریزی است

فرماندار خوانسار گفت: امروزه جوامع و کشورهای توسعه یافته مبتنی بر برنامه‌ریزی است که روش‌های مختلفی نیز دارد، سرشماری نفوس و مسکن در کشورهای توسعه یافته هر دو سال یک بار انجام می‌شود و منحصر به شمارش تعداد افراد نیست بلکه بر اساس آیتم‌های مختلف از سواد تا بیکاری را احصا می‌کنند اما متأسفانه در کشور ما سرشماری نفوس و مسکن هر پنج سال یک بار که برگزار می‌شود و آمار آن پس از دو سال منتشر می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس آمایش سرزمین استان اصفهان در کشور ترسیم شده و برش‌های شهرستانی نیز آماده شده است، سند آمایشی خوانسار نیز بر اساس کارهای ماندگار و بنیادی در چند آیتم تهیه شده است که آیتم گردشگری در عرصه‌های مختلف از جمله آب و هوای مساعد و گیاهان دارویی و گردشگری سلامت غرب استان و گردشگری ورزشی از نمونه‌های آن است.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: در صنعت گردشگری کشور و جامعه‌ای می‌تواند سهم مطلوبی به خود اختصاص دهد که زیرساخت‌های آنکه شامل هتل، حمل و نقل و جاده‌های دسترسی و المان‌ها و مبلمان شهری غیره است، فراهم باشد.

فاضلاب شهری خوانسار نیازمند اعتبار است

وی خاطرنشان کرد: از سال‌های گذشته جاده کمربندی و جاده دسترسی به تونل خوانسار– بوئین میاندشت و چند پروژه مهم برای شهرستان با زحمات مسئولین قبلی شهرستان انجام شده است که تا پایان دولت با پیگیری‌ها شاهد پیشرفت فیزیکی و بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

مسلم زاده تصریح کرد: اکنون فاضلاب شهری خوانسار با حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته باشد.

وی گفت: در حوزه صنعتی، احداث کارخانه مواد غذایی و دستیابی به صنایع های‌تک را در خوانسار با جدیت دنبال می‌کنیم چون زیبنده شهری که آب و هوای مطلوبی دارد نیست که مورد تهدید آلاینده‌های صنایع باشد.

کد خبر 4989446

منبع: مهر

کلیدواژه: اصحاب رسانه آب و فاضلاب شهری پوشش جامعه تکنولوژی سرشماری نفوس و مسکن 95 ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی نیز اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده را به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه سال جاری منوط کرد. 

مالک رحمتی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد فوق الذکر به بهره برداری برسد. 

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

جاده فعلی ایلخچی در مسیر تبریزـ آذرشهر  با ۵۲ هزار تردد خودرویی در شبانه‌روز پرترددترین محور ارتباطی استان بعد از آزاد راه شهید کسایی است.

با توجه به موقعیت شهر ایلخچی در مسیر شریان ارتباط اصلی استان‌های آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی و کردستان و از طرفی استقرار صنایع و کارخانه‌ها از جمله شهرک‌های صنعتی موجود در منطقه، ترافیک فزاینده بین شهری در مسیر تبریز ـ آذرشهر را افزایش داده و در شهر ایلخچی ایجاد گره ترافیکی سنگینی را در طول شبانه روز موجب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند