Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@11:08:33 GMT

لیگ یک/ رشتی‌ها نزدیک سقوط، ساوه امیدوار

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۰۶۹

لیگ یک/ رشتی‌ها نزدیک سقوط، ساوه امیدوار

شاگردان محسن عاشوری با کسب پیروزی پُر گل مقابل سپیدرود شانس صعود به لیگ برتر را حفظ کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال، تیم سپیدرود رشت که در جایگاه هفدهم جدول قرار داشته و یکی از گزینه‌های جدی سقوط محسوب می‌شود، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در استادیوم سردار جنگل میزبان تیم بالانشین خوشه طلایی ساوه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خوشه طلایی از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۶ با گلزنی محمدمهدی قنبری پیش افتاد ولی پس از آن سپیدرود توپ و میدان را در اختیار داشت و  اگر بی‌دقتی مهاجمان این تیم نبود، می‌توانست به گل تساوی هم برسد.


 
سپیدرود که در غیاب شیرمردی، کریمی، یعقوبی، حاتم‌زاده، نوری و نزهتی پای به این بازی گذاشته بود، در نیمه اول سه موقعیت جدی را توسط جواد آقایی‌پور هدر داد تا با شکست یک بر صفر مقابل خوشه طلایی به رختکن برود.

 

قنبری مثل ابتدای مسابقه، در لحظات نخست نیمه دوم نیز حرکت مشابه گل اول را تکرار کرد و با استفاده از خلاء مدافعان سپیدرود توانست گل دوم خود و خوشه طلایی را به ثمر رساند.

 

سپیدرود که پس از دریافت دو گل و نزدیک شدن به پایان مسابقه رو به بازی انتحاری آورده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت، در دقایق ۸۳ و ۹۰ دو گل دیگر از خوشه طلایی دریافت کرد تا این مسابقه خانگی را با شکست ۴ بر صفر به پایان برساند و با ماندن در امتیاز ۳۰ و رتبه هفدهم جدول، نزدیک‌تر از همیشه به سقوط از لیگ یک شود. 

 

خوشه طلایی ساوه نیز با این پیروزی پُر گل ۵۶ امتیازی شد و جایگاه چهارم جدول لیگ یک را حفظ کرد؛ حالا آنها در دو هفته باقی مانده چشم به لغزش مس کرمان ۶۰ امتیازی و آلومینیوم اراک ۵۷ امتیازی دارند تا به لیگ برتر صعود کنند.

سپیدرود رشت خوشه طلایی ساوه دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت خوشه طلایی ساوه دسته یک خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد

پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی‌ویکم لوشامپیونه در خانه به مصاف لواوار رفت اما در پایان این مصاف پرگل و هیجان‌انگیز دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، پاریسی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل لواوار در فاصله سه هفته تا پایان لیگ یک فرانسه، قهرمانی خود را قطعی کنند اما در نهایت فقط موفق شدند با گل ثانیه آخری از شکست مقابل تیم در منطقه سقوط لواوار فرار کنند.

لواوار در خانه پاری‌سن‌ژرمن تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۳ بر یک از شاگردان انریکه پیش بود اما حکیمی و راموس توانستند مانع از شکست تیمشان شوند و گل راموس در دقیقه ۹۵ به ثمر رسید.

کیلیان ام‌باپه این بازی را هم از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

با این تساوی پاری‌سن‌ژرمن ۷۰ امتیازی شد و در صورتی که موناکو ۵۸ امتیازی در بازی یکشنبه شب خود در خانه لیون امتیاز از دست بدهد، فردا شب می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد و در غیر اینصورت فقط به یک امتیاز از ۳ بازی باقی‌مانده‌اش در این فصل برای قهرمانی احتیاج دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون