Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح هدف از اجرای این تفاهم نامه را توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی جهت استفاده از امکانات و توانمندی علمی، سرمایه انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص سازمان جغرافیایی ونیروی زمینی ارتش عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح همچنین به بهره برداری ازتوان دو طرف جهت پاسخگویی به نیاز‌های نوآورانه کشور درحوزه فناوری‌های علوم جغرافیایی وژئوماتیک درراستای حوزه امنیت تاکید کرد و افزود: همکاری در تهیه سامانه‌های اطلاعات مکانی و ارائه خدمات کاربران ازموضوعات موردتوافق دراین تفاهم نامه می‌باشد.

امیر سرتیپ دوم فخری با بیان اینکه سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح، این آمادگی را دارد که با کلیه سازمان‌های نیرو‌های مسلح مشارکت داشته باشد، گرد آوری داده‌های توصیفی جهت غنی سازی پایگاه داده مکانی دفاعی و راه اندازی DSDI (زیرساخت داده مکانی دفاعی) جهت استفاده و به اشتراک گذاری داده مکانی با کمترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان را از اهداف مشارکت راهبردی با سازمان‌های نیرو‌های مسلح برشمرد.

امیرسرتیپ دوم جلالی نسب معاون اطلاعات نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم امضای این تفاهم نامه را بسیار ارزشمند خواند و گفت: این تفاهم نامه نیاز نیروی زمینی را در خصوص داده‌های مکانی از جمله عکسبرداری مناطق مرزی، تصاویر ماهواره‌ای و پیوند اطلاعات توصیفی و داده‌های مکانی برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع نیروی زمینی ارتش سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیرو‌های مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.

وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیرو‌های مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به تحریم ها‌ی ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی افزود: قوه قضاییه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیرو‌های مسلح به کار می‌گیرد.

رئیس قوه قضاییه بررسی بازدید‌های سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند