Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@16:49:02 GMT

کرونا دوباره نمایشگاه‌های تهران را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۱۴۵

کرونا دوباره نمایشگاه‌های تهران را لغو کرد

بهمن حسین زاده، اظهار کرد: در شرایطی که مقدمات برگزاری نمایشگاه مواد شوینده با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت در محل نمایشگاه‌های بین المللی فراهم شده بود، با ابلاغ ستاد مقابله با کرونا برگزاری این نمایشگاه و سایر نمایشگاه‌ها در تهران تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

وی ادامه داد: متاسفانه این دستور در حالی صادر شد که مقدمات برگزاری نمایشگاه از مدت‌ها پیش فراهم شده بود و شرکت‌ها و برگزار کنندگان نمایشگاه با هزینه قابل توجهی خود را آماده برگزاری این رویداد کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی با بیان این که پس از شیوع کرونا فعالیت این شرکت از ۲۴ خرداد از سر گرفته شده بود بیان کرد: با پیگیری‌های شرکت نمایشگاه‌ها تمامی فرآیند اجرایی نمایشگاه‌های جدید با رعایت تمام پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت برنامه ریزی شده بود و این شرکت تمام راهکار‌های ممکن را برای برگزاری نمایشگاه به ستاد مقابله با کرونا ارائه کرده بود.

حسین زاده ادامه داد: در نمایشگاه‌هایی که در زمان شیوع کرونا برگزار شدند ورود عموم مردم ممنوع بود و تنها دست اندرکاران هر حوزه که کارت دعوت داشتند امکان حضور در فضای نمایشگاه را پیدا می‌کردند.

وی با اشاره به انجام پیگیری‌های لازم برای ازسرگیری برگزاری نمایشگاه‌های جدید اعلام کرد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته و جلسه‌ای که در روز‌های اخیر برگزار شد بنا شده در ۱۰ روز آینده تکلیف برگزاری نمایشگاه‌های جدید مشخص شود. با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها در ارائه جدیدترین دستاورد‌های اقتصادی کشور در زمان تحریم امیدواریم که با رسیدن به یک جمع بندی همه جانبه امکان برگزاری ایمن نمایشگاه‌های جدید فراهم شود.

پس از شیوع ویروس کرونا نمایشگاه‌ها نیز جزو بخش‌هایی بودند که برگزاری آن‌ها از سوی ستاد مقابله با کرونا ممنوع اعلام شد.

در روز‌های پایانی بهار با توجه به کاهش شیوع ویروس با برگزاری محدود نمایشگاه‌های جدید موافقت شد، اما در روز‌های اخیر با افزایش دوباره روند ابتلا در کشور ستاد مقابله با کرونا برگزاری نمایشگاه‌ها را متوقف کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نمایشگاه تهران پارسی خبر ستاد مقابله با کرونا شیوع ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا برگزاری نمایشگاه ها نمایشگاه های جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران با اشاره به حضور ۲۵۰ شرکت خارجی در این رویداد گفت: در این دوره از نمایشگاه نفت ایران نشست‌های B۲B و تخصصی برای تبادل دانش و تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی طراحی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی بیان کرد: استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه امسال به گونه‌ای است که ۵ هزار مترمربع فضا برای جانمایی آنها درنظر گرفته شده است در حالی که در دوره گذشته تنها فضایی ۲ هزار متری برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: شرکت‌هایی از روسیه، چین، فرانسه،‌ آلمان، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه،‌ بلاروس،‌ هندوستان، اتریش و آرژانتین حضوری فعال در این نمایشگاه خواهند داشت.  
 
بر اساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت، در آن حضور جدی و فعال دارند.

این رویداد با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه صنعت نفت به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران