Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ابراهیم نرماشیری رئیس اداره بهزیستی ایرانشهردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: این بانوان در قالب گروه‌های همیار ساماندهی شده اند.

ابراهیم نرماشیری افزود: زنان و دختران سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی ایرانشهر؛ در رشته‌های خیاطی، سوزن دوزی، پخت نان، کشاورزی و صنایع دستی مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی ایرانشهر گفت: گروه همیار طرحی است که در قالب آن زنان سرپرست خانوار و یا دختران خودسرپرست با حمایت مالی بهزیستی گروه‌های هفت نفره تشکیل می‌دهند و با دریافت کمک بلاعوض بهزیستی اقدام به راه‌اندازی مشاغل مختلف خانگی و صنعتی می‌کنند.

نرماشیری ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان را در سال جهش تولید از دغدغه‌های اصلی بهزیستی دانست و تصریح کرد: به همین منظور برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و آموزشی به جامعه هدف ارائه می‌شود و تقویت مهارت‌های فنی و بازتوانی آن‌ها مدنظر قرار دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی بهزیستی ایرانشهر سرپرستان خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست و چهارمین جلسه مشترک قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی با محوریت صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت، با حضور مدیر و‌مسئول امور اراضی جهادکشاورزی، روسای ادارات ثبت و منابع طبیعی در محل مدیریت جهادکشاورزی برگزار شد.     هوشمند اظهار کرد: در راستای انجام تکلیف سند دارکردن اراضی کشاورزی و صدور اسناد تک برگ مقرر شد نقشه‌های چندین گروه مشاع به صورت هفتگی جهت بررسی و نقطه برداری به اداره ثبت معرفی و از طریق اداره منابع طبیعی، صدور اسناد تک برگ آنها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران درخواست گردد.    اعلام نقشه‌های ۵مورد از گروه‌های مشاع به اداره ثبت اسناد به صورت هفتگی توسط جهاد کشاورزی، دعوت از نماینده حاکم شرع در امور اراضی سازمان جهادکشاورزی جهت حضور در جلسه آتی قرار گاه از دیگرمصوبات مهم بیست و چهارمین جلسه مشترک قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی شهرستان بود.

دیگر خبرها

  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد