Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 سرکرده کارشناس هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه برای فردا شاهد بارش‌ در نوار شمالی کشور خواهیم بود گفت: فردا در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های تهران و قزوین، البرز، زنجان، سمنان شاهد بارش باران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکرده تصریح کرد: در استان‌های گلستان، گیلان، مازندران طی فردا و پس فردا بر شدت بارش‌ها افزوده می شود و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر عمومی در این مناطق وجود خواهد داشت.

او اظهار کرد: شالیکاران و کشاورزان در جریان باشند که شدت بارش‌ها ممکن است به شالیزار ها خسارت وارد کند.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: دریای خزر فردا مواج خواهد بود و ارتفاع موج  به دو متر می‌رسد.

سرکرده درباره وضعیت آب وهوای استان تهران هم توضیح داد: تهران فردا آسمانی صاف خواهد داشت و دما در گرمترین زمان به  ۳۸ درجه می‌رسد.

او تاکید کرد: در ۳ روز آینده در استان‌های سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان بارش ها ادامه خواهد داشت.

بنابر نقشه‌های هواشناسی از اواخر وقت امروز تا پایان هفته برای نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل، وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

از سه شنبه با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و به تدریج برای شمال شرق رگبار و رعد و برق و بارش باران انتظار می‌رود.

گفتنی است اوایل شب روز‌های دوشنبه و سه شنبه در استان‌های کرمان، هرمزگان، شرق و جنوب فارس و سیستان و بلوچستان، بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

سه شنبه در استان‌های کرمان، هرمزگان، شرق و جنوب فارس و سیستان و بلوچستان دمای هوا بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد. طی ۳ روز آینده شرق تنگه هرمز و شرق دریای دریای عمان مواج است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استان های شمالی کشور کارشناس هواشناسی نقشه های هواشناسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و گفت: آخر هفته بارانی برای بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و اظهار کرد: از پنج‌شنبه شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود و روز جمعه نیمه غربی استان بارش‌های رگباری به خود خواهد دید.

وی افزود: برای روز شنبه نیز در بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران و رگبار هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تا روز جمعه دمای هوا تغییرات جزئی افزایشی خواهد داشت و روز شنبه چهار تا شش درجه کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 749764

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • ببینید | هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان