Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که فکر کردن سرخپوشان به رکوردشکنی در لیگ برتر آنها را از هدف‌شان که موفقیت در آسیاست، دور می‌کند. - اخبار ورزشی -

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد نبودیم، فکر می‌کنم پرسپولیس که قهرمانی‌اش را قطعی کرده بود، بازیکنانش هیچ انگیزه‌ای برای این مسابقه نداشتند، از سوی دیگر شاگردان محمود فکری به دلیل اینکه نه شانس کسب سهمیه داشتند و نه خطر سقوط آنها را تهدید می‌کرد، بازی همیشگی‌شان را به نمایش نگذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر این بازی قبل از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس برگزار می‌شد، قطعا کیفیت بهتری داشت و فوتبال زیباتری از هر دو تیم می‌دیدیم. پرسپولیس و نساجی مقابل هم فقط بازی کردند که در جدول مسابقات بازی‌های‌شان انجام شده باشد وگرنه به هیچ وجه شبیه بازی‌های گذشته‌شان نبودند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: هرچند که گل‌محمدی تیمش را برای برد به زمین فرستاده بود اما بازیکنان نتوانستند خواسته‌های کادر فنی را اجرا کنند و کیفیت خوب بازی‌های گذشته‌شان را نداشتند، البته طبیعی هم هست که بازیکنان بی‌انگیزه باشند، چون قهرمانی را قطعی کردند و دیگر خیلی تلاش نمی‌کنند. 

حلالی با بیان اینکه پرسپولیس باید در بازی‌های باقی‌مانده به جوانانش فرصت بازی بدهد، گفت: کادر فنی پرسپولیس باید در این 3 بازی بیشتر از بازیکنان جوانش استفاده کند تا آنها برای بازی‌های آینده و حتی فصل بعد تجربه بیشتری کسب کنند تا در بازی‌هایی که به هر دلیلی بازیکنان اصلی حضور ندارند عصای دست گل‌محمدی باشند. به نظر من پرسپولیسی‌ها نباید به فکر رکورد شکستن باشند چون این موضوع آنها را از هدف‌ اصلی‌شان که موفقیت در آسیاست دور می‌کند. سرخپوشان باید با برنامه در بازی‌های آینده بازی کنند تا با آمادگی صد درصد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چقدر شانس موفقیت در آسیا دارد؟ خاطرنشان کرد: به نظر من پرسپولیس از آمادگی صد درصد به دور است و باید در فرصتی که تا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باقی است، خودشان را تقویت کنند و اگر بتوانند چند بازیکن خوب به تیم اضافه کنند شرایط این تیم بهتر خواهد شد. بشار رسن تنها بازیکن خارجی فعلی تیم است که در ترکیب تیم بازی می‌کند که این بازیکن هم به دلیل تعطیلی مسابقات هنوز آن بازیکن آماده 2 فصل گذشته نیست. آنچه مسلم است که پرسپولیس باید با توان بیشتری در آسیا حضور پیدا کند و گل‌محمدی حتما باید تیمش را تقویت کند، چون با نتایجی که پرسپولیس در بازی‌های گذشته گرفته‌ دیگر حق اشتباه ندارد. 

طاهر‌زاده: بازی پرسپولیس - نساجی چنگی به دل نمی‌زد/ تیم یحیی کار سختی برای رسیدن به امتیاز 70 ندارد

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال بابت اشتباهات داوری ۲ جعفری: برای سهمیه گرفتن باید استقلال و سپاهان را ببریم/ بختیاری‌زاده مربی خوبی است و نیاز به زمان دارد ۳ لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی سخت مس رفسنجان مقابل فجرسپاسی/ شاگردان ربیعی در یک‌قدمی صعود به لیگ برتر ۴ لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی مدعیان و شکست انتهای جدولی‌ها ۵ سکوت وزارت ورزش پس از یک انتصاب شائبه‌دار ۶ پایان پروژه بارسلونا برای جذب لائوتارو و نیمار با اعلام بارتومئو ۷ طارمی: آماده پیوستن به براگا هستم ۸ رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود مهمترین اخبار ورزشی قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود سعادتمند: آقایان چه اصراری دارند که شجاعیان بازی نکند؟/مجبورم موضوع را به فیفا اعلام کنم سکوت وزارت ورزش پس از یک انتصاب شائبه‌دار مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی سپاه: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیام رزمایش را دریافت کردند / هدفگذاری رزمایش انهدام اسکورت های ماکت ناو بود تشکر روحانی از امام خامنه‌ای و دستور تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟ یک فرمانده حشد شعبی خبر داد: فروپاشی مذاکرات استراتژیک میان بغداد و واشنگتن تأکید وزرای خارجه ایران و امارات بر آمادگی برای توسعه همکاری‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس یحیی گل محمدی فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس تیم فوتبال گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری پس از اینکه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و در ضربات پنالتی دو ضربه دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری را مهار کرد و مقدمات صعود تیمش را فراهم ساخت، در دیدار برابر فولاد خوزستان روی نیمکت نشست و به نوعی یک جلسه استراحت داشت، اما بازگشت او در جدال با پیکان همراه با کلین‌شیت شد.

احمد گوهری، دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک، در مسابقه دیروز با یک عملکرد موفق در مقابل تیم پیکان، پیروزی یک بر صفر را همراه با تیمش به دست آورد، ولی بازی آینده او مقابل تیم صنعت نفت نیز خاص خواهد بود و این گلر برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

عملکرد درخشان احمد گوهری در دروازه‌ی تیم آلومینیوم اراک، موجب شد که تیمش به پیروزی یک بر صفر در مقابل پیکان برسد و نقش مهمی در این بازی با خروج‌های به‌موقع و بازی‌سازی از عقب زمین برای مدافعان و بازیکنان هجومی تیمش داشت.

احمد گوهری پس از دیدار حذفی مقابل پرسپولیس و تیم سابقش، در جدال با پیکان توانست هفتمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند و علاوه بر آن، یک برد مهم را همراه تیمش برای صعود به رده هشتم جدول تجربه کند و امیدوار است این روند را در مسابقات آینده نیز ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • تهرانی‌ها پیشتاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • تهرانی‌ها پیش تاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند