Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امیر خلیفه اصل یکشنبه شب پس از برد تیمش مقابل گل ریحان البرز در اهواز در نشست خبری آنلاین بیان کرد: بازی بسیار سختی داشتیم؛ گل ریحان تیم باتاکتیکی بود و ما را آزار داد اما جا دارد از بازیکنان تیمم به خاطر بازی قابل قبولی که ارایه دادند تشکر کنم.

وی افزود: باید از فرصت‌های به دست آمده در هر بازی حداکثر استفاده را داشته باشیم که متاسفانه امروز در امر گلزنی قدری ناموفق بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آینده باید در این زمینه بیشتر کار کنیم و این اشکال را برطرف کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان با تبریک به هواداران استقلال خوزستان و مجموعه گروه ملی گفت: فکر می کنم تنها دلیلی که باعث شد این اتفاقات خوب پس از چهار ماه وقفه برای خوزستان رقم بخورد، همدلی بازیکنان و مجموعه استقلال خوزستان است.

وی ادامه داد: در هر ۲ نیمه بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم، چندین موقعیت گلزنی داشتیم اما توپ های ما به غیر از ۲ بار تبدیل به گل نشد. ما در هر مسابقه موقعیت گل زیادی ایجاد می‌کنیم اما متاسفانه از بدشانسی، توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود.

خلیفه اصل با اشاره به اینکه بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند گفت: اکنون تیم ما ۴۵ امتیاز دارد و با تمام وجود ۲ بازی دیگر را انجام می دهیم تا با دست پر از میدان خارج شویم.

وی گفت: شناخت خوبی از گل ریحان داشتیم، آنها در هفته ها اخیر روند خوبی داشتند اما بچه ها زحمت کشیدند و توانستیم با یک برنامه ریزی خوب یک برد شیرین در اهواز کسب کنیم.

گفتنی است میثم منیعی سرمربی تیم گل ریحان البرز پس از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرده و در نشست خبری حاضر نشد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و گل ریحان البرز در ورزشگاه تختی اهواز با برتری ۲ بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتبال اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اهواز فوتبال اهواز استقلال خوزستان گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود

‌آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با هشدار سطح زرد و هشدار نارنجی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تشدید فعالیت متناوب امواج ناپایدار تا شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن، وزش باد لحظه‌ای و شدید، گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی استان و در بعضی ساعات رگبار شدید و رعد و برق در نقاط مختلف استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه امروز جمعه آسمان ابری همراه با وزش باد لحظه‌ای و گرد و خاک، رگبار ساعتی باران و رعد و برق است، عنوان کرد: فردا شنبه آسمان نیمه ابری همراه با رگبار و رعد و برق، بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک است و برای روز یکشنبه نیز آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6095801

دیگر خبرها

  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • آبگرفتگی شدید در اهواز
  • بارش شدید باران در اهواز
  • وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!