Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:57:08 GMT

چهل‌تیکه با نوستالژی‌هایش به تلویزیون برگشت + تیزر

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۵۹۸

چهل‌تیکه با نوستالژی‌هایش به تلویزیون برگشت + تیزر

‍‍‍‍‍‍

برنامه تلویزیونی "چهل‌تیکه" از دهه سوم مردادماه به آنتن می‌رسد و احتمالاً هر شب دوباره به سراغ نوستالژی‌ها می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فصل جدید برنامه تلویزیونی "چهل‌تیکه" در دهه سوم مردادماه به آنتن شبکه نسیم می‌رسد.

الهام حاتمی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  با اعلام این خبر گفت: احتمالاً از بیستم مردادماه به بعد، به آنتن برخواهیم گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال دارد هر شب ساعت 23 با میهمانان جدید دوباره به سراغ نوستالژی‌‌ها برویم. 

پیش از این الهام حاتمی تهیه‌کننده و کارگردان "چهل‌تیکه" درباره تغییرات این برنامه در فصل جدید، گفته بود:  سعی کردیم در فصل جدید گفت‌وگوها را متفاوت کنیم. دنبال فراز و فرود در جریان گپ و گفت‌هاییم و مدل موسیقی‌ برنامه را نیز تغییر داده‌ایم. آیتم‌های جدیدی هم در برنامه خواهیم داشت که برای مخاطبین دلچسب و جذاب‌اند.

این فصل از "چهل‌تیکه" چهارمین فصل از این برنامه است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی جهت پخش از شبکه نسیم تولید می‌شود. در فصل جدید "چهل‌تیکه" تغییر در ساختار برنامه و دکور، عمده تغییراتی است که نسبت به سایر فصل‌های آن دیده می‌شود. 

پخش آخرین فصل از "چهل‌تیکه" اواخر اسفندماه 1398 به پایان رسید و با توجه به استقبال مخاطبان از این برنامه، تولید فصل جدید آن در دستور کار قرار گرفت که به خاطر مسائل پیش آمده از ویروس کرونا تولید و تصویربرداری آن تا اواخر اردیبهشت‌ماه به تأخیر افتاد.

فصل جدید "چهل‌تیکه" بدون حضور تماشاگران تصویربرداری شده و به آنتن می‌رسد. 

از تیزر فصل جدید "چهل‌تیکه" رونمایی می‌شود و تیکه‌فیلم‌ها و نوستالژی‌ها، نوید حضور میهمانان و هنرمندان جدیدی را می‌دهد که باید منتظر بمانیم و از دهه سوم مردادماه شاهد و ناظر این فصل جدید "چهل‌تیکه" باشیم. 

برنامه تلویزیونی "چهل‌تیکه" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی به مرور خاطرات و نوستالژی‌ها با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.

ماجرای حمله با چاقو به دوربینِ تلویزیون/ چرا به "در شهر" و "تهران 20" فشار می‌آورند؟ + فیلمگیتی‌خامنه دوباره قصه‌گوی تلویزیون شد/ چطور برای کودکان باید برنامه‌سازی کرد؟به بهانه روز ملی صداوسیما| رادیو و تلویزیون چقدر تا دانشگاهی شدن فاصله دارد؟

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 پیوست چهل تیکه به زودی واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی تلویزیون شبکه نسیم بیشتر بخوانید... بیژن نوباوه ‌وطن راهی شورای نظارت بر صداوسیما شد به بهانه روز ملی صداوسیما| رادیو و تلویزیون چقدر تا دانشگاهی شدن فاصله دارد؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بیژن نوباوه ‌وطن راهی شورای نظارت بر صداوسیما شد به بهانه روز ملی صداوسیما| رادیو و تلویزیون چقدر تا دانشگاهی شدن فاصله دارد؟ واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی تلویزیون شبکه نسیم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ واکنش مداحان به سخنان رهبر انقلاب درباره عزاداری محرم/ فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است ۲ انتظامی از طالب‌زاده تمجید کرد ۳ سوابق کارگردانان اول منتشر شد ۴ نماهنگ| "صدام زدی" با نوای میثم مطیعی ۵ اخبار تلویزیون| استودیوی شبکه چهار افتتاح شد/ از امشب تا عید غدیر با فرمول یک ۶ پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در ۱۲ مردادماه ۱۳۹۹ ۷ پاسخ "محمدرضا حیاتی" به حاشیه‌ها/ پیشنهاداتی که نپذیرفتم + فیلم ۸ یادداشت | نبض بی‌رمق "شاهرگ" در قهرمان‌سازی/ آیا مردم، انقلابی بی‌حال را باور می‌کنند؟ مهمترین اخبار فرهنگی داستان‌های وارداتی، فرهنگ‌های اقلیمی را می‌بلعد/ تأثیر آثار ترجمه بر قلم نویسندگان جوان یادداشت | نبض بی‌رمق "شاهرگ" در قهرمان‌سازی/ آیا مردم، انقلابی بی‌حال را باور می‌کنند؟ گارد سینماداران «سمفا» را عقب راند/ برای نجات سینما دولت جدی‌تر عمل کند لنزهای بی‌باک| عکاسی از کودکان تنگی نفس گرفته کرونایی تلخ‌ترین لحظه عکاسی از کرونا بود/ بگذارید عکاسی خبری جان بگیرد مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی سپاه: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیام رزمایش را دریافت کردند / هدفگذاری رزمایش انهدام اسکورت های ماکت ناو بود تشکر روحانی از امام خامنه‌ای و دستور تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟ یک فرمانده حشد شعبی خبر داد: فروپاشی مذاکرات استراتژیک میان بغداد و واشنگتن تأکید وزرای خارجه ایران و امارات بر آمادگی برای توسعه همکاری‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی تلویزیون شبکه نسیم بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی تلویزیون شبکه نسیم برنامه تلویزیونی نوستالژی ها الهام حاتمی ترین اخبار شبکه نسیم فصل جدید چهل تیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900678

دیگر خبرها

  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»