Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@03:10:55 GMT

دورخیز دیاباته برای هت‌تریک مقابل سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۷۵۴

دورخیز دیاباته برای هت‌تریک مقابل سپاهان

خبرگزاری میزان- مهاجم اهل مالی استقلال در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان اصفهان دروازه این تیم را باز کرد. تاریخ انتشار: 00:45 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۹۶۶

خبرگزاری میزان - شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال که در دو دربی رفت و برگشت پایتخت غایب بود، مقابل سپاهان اصفهان خوب کار کرد و در تهران و اصفهان به این تیم گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم شماره ۷ آبی‌پوشان، این فرصت را دارد که در جام حذفی هم دروازه سپاهان را باز کرده و به نوعی هت‌تریک کند. او البته در دقایق پایانی بازی دیشب مصدوم شد، اما طبق شنیده‌ها، مصدومیت این مهاجم گلزن چندان جدی نیست.

دیاباته با احتساب گلی که به سپاهان اصفهان زد، حالا تعداد گل‌هایش به عدد ۱۲ رسیده و در کنار شهریار مغانلو مهاجم پیکان قرار گرفته است. این در حالی است که او در چند بازی مهم استقلال به دلیل مصدومیت یا شرایط بسته شدن مرز‌ها به خاطر کرونا غایب بود.

بیشتر بخوانید: رضاوند: داور تحت‌تاثیر سپاهانی‌ها اخراجم کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، بی‌شک ژوزه مورایس و شاگردانش حساب ویژه‌ای برای موفقیت در جام حذفی امسال باز کرده‌اند تا به نوعی نتایج نه چندان خوب خود در لیگ برتر را با قهرمانی در این جام جبران کنند.

هرچند این تیم روی کاغذ بازی آسانی مقابل تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی دارند، اما نتایج این تیم در دو فصل اخیر جام حذفی سبب نگرانی هواداران سپاهان شده است.

سپاهان در جام حذفی لیگ بیست و یکم با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم اراک از گردونه رقابت‌ها حذف شد. این تیم سال گذشته نیز در نخستین فصل حضور مورایس با شکست پرگل 4 بر 2 مقابل پرسپولیس در اصفهان از رقابت‌ها کنار رفت تا آخرین حضور طلایی پوشان در جمع 8 تیم برتر جام حذفی به فصل 1400-1399 برگردد.

جایی که شاگردان نوید کیا بعد از پیروزی مقابل تیم‌های مس رفسنجان و خوشه طلایی ساوه در اهواز به مصاف فولاد نکونام رفتند و در پایان با شکست در ضربات پنالتی از این جام کنار رفتند.

جالب آنکه از آخرین قهرمانی سپاهانی‌ها در جام حذفی، یازده سال می‌گذرد و بنظر می‌رسد شاگردان مورایس از انگیزه بالایی برای جبران ناکامی‌های سال‌های اخیر سپاهان در جام حذفی برخوردار هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد