Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باشگاه پرسپولیس به نظر مطالبات برانکو را پرداخت می کند.
به گزارش آریا، باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ خود قول داد تا پیش از مهلت تعیین شده از سوی فیفا، مطالبات او را بپردازد. پس از کش‌وقوس‌های فراوان به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس توانسته منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس با دارو بوشیچ، وکیل برانکو برقرار شده و به او قول داده شده تمام مطالبات این مربی کروات پیش از ششم اوت (١6 مرداد) به حسابش در عمان واریز شود.
بر اساس حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا پرسپولیس‌ محکوم به پرداخت یک میلیون و 55 هزار یورو به سرمربی سابق خود شده است. البته به این مبلغ باید 5 درصد سود دیرکرد را نیز اضافه کرد که بر اساس آخرین نامه فیفا تا ١٨ تیر این سود نیز محاسبه شده که مطابق آن در مجموع پرسپولیس‌ باید یک میلیون و ١١٠ هزار و 64٠ یورو به حساب برانکو واریز کند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس باز هم پیشنهاد این باشگاه برای پرداخت مطالباتش را رد کرد. در چند روز گذشته مسئولان باشگاه  پرسپولیس اعلام کردند که به زودی مطالبات برانکو را پرداخت می‌‌کنند. حتی در خبرها آمده بود که با پرداخت پول باشگاه آنتورپ بلژیک بابت انتقال بیرانوند به این تیم باشگاه  پرسپولیس از این طریق مطالبات برانکو را می‌دهد.
با وجود این اخبار در مذاکرات جدیدی که باشگاه پرسپولیس با برانکو داشته سرمربی کروات سابق سرخ‌پوشان پیشنهاد جدید این باشگاه را قبول نکرده است. ظاهراً مسئولان  پرسپولیس به برانکو پیشنهاد داده‌اند 800 هزار دلار برای او واریز کنند و همچنین 100 هزار دلار نیز از طریق فیفا به حساب وی واریز شود مابقی مطالبات در 2 ماه آینده به وی داده شود. این در حالی است که طلب برانکو یک میلیون و 55 هزار یورو است و  پرسپولیسی‌ها قصد دارند به صورت دلار این پول را پس دهند.
اما برانکو این پیشنهاد را قبول نکرده و تأکید داشته که تمام طلبش را به صورت یکجا می‌خواهد. با این حساب اگر مسئولان  پرسپولیس  برای پرداخت حق و حقوق سرمربی سابق خود اقدام جدید نکنند باید این پرونده را در دادگاه CAS پیگیری کنند. برانکو همچنین برای مالیات قراردادش با این باشگاه نیز نامه‌ای به فیفا ارسال کرده که هنوز فدراسیون جهانی در خصوص این نامه واکنشی نداشته است.
با توجه به چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس، این باشگاه در نظر دارد جشن پوکر قهرمانی را با حضور کلیه اعضای باشگاه، تیم و همه کسانی که در این چهار قهرمانی نقش داشتند برگزار کند. در همین راستا و با نظر دکتر مهدی رسول‌ پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش که نقش بسیار زیادی در رسیدن به چهار قهرمانی متوالی داشتند و همچنین گابریل کالدرون و همکارانش دعوت شده تا در این جشن حضور پیدا کنند.
یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نسبت به اقدام اخیر مسئولان پرسپولیس در دعوت برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون به جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش تندی نشان داد. باشگاه پرسپولیس از دعوت برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون به جشن قهرمانی پرسپولیس خبر داد که این خبر واکنش تند یحیی گل محمدی را به همراه داشت. گل محمدی در اینستاگرامش نوشت:
به جای این شومن بازی ها، پولشونو بدید پنجره بسته نشه. دعوت پیشکش.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس مطالبات برانکو برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس مطالبات برانکو برای پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، جعفری، مدیر کل بیمه سلامت استان خبر دادند: مطالبات کلیه داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان اسفند پرداخت شده است، از تیرماه سال گذشته پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و از عهده ما خارج است منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تامین کند که در حال حاضر سهم ارز ترجیحی تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شده است.

جعفری در ادامه بیان داشتند: مطالبات پزشکان (مطب ها) تا پایان اسفند پرداخت شده است و امروز هم مطالبات آزمایشگاه‌ها و موسسات تصویربرداری تا پایان بهمن تسویه خواهد شد.

وی افزودند: برای سطح یک روستایی تا پایان اسفند پرداخت صورت گرفته بود و روزهای آتی شاهد پرداخت علی الحساب فروردین ۱۴۰۳ خواهیم بود، همچنین با تامین منابع بخشی از مطالبات دانشکاهی مربوط به بهمن‌ماه نیز در دست پرداخت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901670

دیگر خبرها

  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت