Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@15:33:17 GMT

رستم کوشکی رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۹۵۶

رستم کوشکی رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد شد

چهارمین انتخابات سالانه هیات رییسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در انتخابات  اعضای هیات رئیسه چهارم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد رستم کوشکی به عنوان رئیس، زهرا نظری نائب‌رئیس، ولی اله رستمی نژاد خزانه‌دار و مهرداد علی پناه به‌عنوان منشی انتخاب شدند.

گفتنی است ؛ در این جلسه رستم کوشکی و ولی الله رستمی نژاد برای ریاست شورا نامزد شده بودند که پس از  رای گیری رستم کوشکی8 رای و ولی الله رستمی 1 رای  کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این علی ماکنعلی رییاست  شورای شهرخرم آباد را برعهده داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر کوشکی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پویش سلامت دهان و دندان در سه روز متوالی ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی با تأکید بر نقش مهم سلامت دهان و دندان در سلامت عمومی و ارتقا کیفیت زندگی، افزود: هدف از اجرای این پویش افزایش آگاهی جامعه درباره نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه‌جانبه و آگاهی‌رسانی به مردم و افزایش سواد سلامت دهان و دندان است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: در این پویش آموزش‌های لازم در راستای حفظ سلامت دهان و دندان از طریق رسانه‌های آموزشی، صداوسیما، آموزش‌های چهره‌به‌چهره، رسانه‌های جمعی و… به جامعه هدف ارائه خواهد شد.

کوشکی، تصریح کرد: شعار روز اول این پویش «دهان دریچه سلامت»، شعار روز دوم «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک» و شعار روز سوم این پویش «نقش سازمان‌های دولتی و نهادهای مردمی در سلامت دهان و دندان» انتخاب شده است.

کد خبر 6097670

دیگر خبرها

  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار