Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@20:04:42 GMT

آتش‌سوزی مهیب در جنگل‌های کالیفرنیا +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۹۶۷

آتش‌سوزی مهیب در جنگل‌های کالیفرنیا +عکس

مقام‌های کالیفرنیای آمریکا با گسترش آتش‌ سوزی جنگل‌های جنوب این ایالت، دستور تخلیه ساکنان برخی مناطق را صادر کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، 375 آتش‌نشان برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها در منطقه ریورساید کاونتی در 75 کیلومتری شهر لس‌آنجلس وارد عمل شده‌اند اما حریق مهار نشده و مقام‌های محلی روز شنبه به وقت محلی خواستار تخلیه ساکنان مناطق اطراف آتش‌سوزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش‌سوزی به سمت برناردینو کاونتی در حال گسترش است و دستور تخلیه ساکنان دو منطقه پتیتو کانیون و اوک گلن صادر شده است.

تای دیویس از مقام‌های آتش‌نشانی کالیفرنیا اعلام کرد که انتظار می‌رود تا فردا بخشی از آتش‌ سوزی مهار شود.

روز جمعه گزارش‌هایی درباره آتش ‌سوزی در دو منطقه کوچک منتشر شد اما حریق بسرعت گسترش یافت و مقام‌های محلی دستور تخلیه ساکنان دو شهر بنیگ و بیومونت را صادر کردند.

اداره سرویس ملی هواشناسی اعلام کرد که جنوب غرب کالیفرنیا در روزهای آینده، شرایط آب‌ و هوایی خشک و گرمی خواهد داشت و همزمان با کاهش رطوبت، وزش باد افزایش می‌یابد. مقام‌های محلی هشدار دادند که این عوامل ممکن است باعث گسترش آتش‌سوزی در کالیفرنیا شود.

پربیننده ترین شرط عجیب امارات برای پذیرش مسافر ایرانی دیوان محاسبات به نفع فرهنگیان رای داد فرهنگیان فاقد مسکن احراز صلاحیت شدنـد درمان کرونا فقط با ۵‌هزار تومان! اجرای مجدد طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل وزش باد کالیفرنیا آتش نشان قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت تخلیه ساکنان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه

به گزارش همشهری‌آنلاین، تارنمای شبکه اقتصادی بلومبرگ با اشاره به دیدار «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه با «محمدرضا آشتیانی» همتای ایرانی خود در آستانه، پایتخت قزاقستان، به نقل از این مقام روس نوشت: مسکو آماده گسترش همکاری‌ های نظامی "سودمند دوجانبه" با تهران است.

به نوشته بلومبرگ، نشانه های خرید تسلیحات از روسیه به وسیله ایران، نگرانی‌ هایی را در اسرائیل در مورد پیامدهای گسترش روابط دفاعی مسکو و تهران ایجاد کرده است.

شای هار- زوی (Shay Har-Zvi) از مقام های پیشین وزارت امور راهبردی اسرائیل و از اعضای ارشد دانشگاه رایشمن تل آویو، گفت: روسیه "دشمن اسرائیل است و از محوری که علیه ما می جنگد، حمایت می کند. " وی افزود که نقش مسکو با تشدید درگیری اسرائیل با ایران و گروه‌های شبه ‌نظامی متحد آن اهمیت بیشتری می‌ یابد.

بلومبرگ به نقل از سرلشگر آموس گیلاد، از مقام های ارشد پیشین وزارت جنگ اسرائیل، نوشت: روسیه و ایران بیش از پیش به یکدیگر نزدیک‌ شده اند. روس‌ها اکنون می ‌توانند برخی از فناوری‌های بسیار مهم را که توانمندی های ایران را به نحو چشمگیری ارتقا می دهد، در اختیار آنان قرار دهند.

در ادامه گزارش بلومبرگ با یادآوری روابط نزدیک اسرائیل و روسیه در دهه های اخیر آمده که روابط صمیمانه بنیامین نتانیاهو و ولادیمیر پوتین و همکاری های امنیتی طولانی مدت مسکو و تل آویو در شکل گیری آن نقش داشت. با این حال، این دو از زمان حمله روسیه به اوکراین و با توجه به روابط نزدیک اسرائیل و آمریکا که بی طرف ماندن تل آویو را غیرممکن کرده با افزایش اختلافات روبرو شده و روسیه و ایران نیز به هم نزدیکتر شده اند.

بلومبرگ با ادعای آنکه مشارکت کرملین با ایران بخشی از فشار گسترده تر روسیه برای مقابله با آمریکا و متحدانش در خاورمیانه است، نوشت: روسیه همچنین به دنبال افزایش حضور نظامی خود در منطقه از جمله تاسیس یک پایگاه دریایی در لیبی است.

کد خبر 847430 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و روسیه

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد