Web Analytics Made Easy - Statcounter

اواخر ماه جاری، برنامه بازی های لیگ برتر انگلیس مشخص خواهد شد.

هفته گذشته، فصل 2020-2019 لیگ برتر انگلیس به پایان رسید و پس از آن، تاریخ شروع فصل آینده این رقابت ها مشخص شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاردین، فصل آینده لیگ برتر انگلیس در تاریخ 12 سپتامبر (22 شهریور) آغاز خواهد شد و روز جمعه 21 آگوست (31 مرداد) برنامه بازی های فصل 2021-2020 این رقابت ها مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته لیورپول با کسب 99 امتیاز موفق به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شد و تیم های منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی نیز به فصل جاری را به ترتیب در رتبه ها دوم، سوم و چهارم به پایان رساندند.

همچنین بخوانید:

فصل 2021-2020 لیگ برتر انگلیس از 22 شهریور آغاز خواهد شد / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟

فصل رویداد‌های صنعت بازی از راه رسیده و یکی از آنها مراسم سالانه‌ی بازی‌های ایکس باکس است. رویداد سالانه‌ی ایکس باکس قبلاً بخشی از نمایشگاه E۳ بود، اما با تعطیل‌شدن E۳، به‌عنوان مراسمی کوچک‌تر و به‌صورت زنده برگزار می‌شود.

در وب‌سایت رسمی ایکس باکس، جزئیات زیادی درمورد رویداد سالانه ارائه نشده است، اما مایکروسافت تأکید دارد که این رویداد در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) به‌صورت زنده ازطریق همه‌ی کانال‌های رسمی ایکس باکس از جمله یوتیوب پخش خواهد شد. احتمالاً پس از مراسم اصلی، رویداد دیگری برای رونمایی نسخه‌ی جدید Call of Duty برگزار می‌شود.

در بخشی از توضیحات مایکروسافت آمده است: «امروز اعلام کردیم که رویداد بازی‌های ایکس باکس امسال در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد. درست مثل رویداد دو بخشی سال گشته که با نمایش استارفیلد همراه بود، بلافاصله پس‌از نمایشگاه شاهد برنامه‌ای مفصل درمورد قسمت جدید یکی از مجموعه‌های محبوب خواهیم بود، اما فعلاً نمی‌توانیم چیز زیادی در این مورد ارائه دهیم.» احتمالاً منظور مایکروسافت نسخه‌ی جدید بازی محبوب Call of Duty بوده است.

مایکروسافت می‌گوید: «این اولین نمایشگاه ما است که در آن علاوه‌ بر عناوین شرکت‌های دیگر، شاهد بازی‌هایی از استودیو‌های تحت مالکیت‌مان ازجمله اکتیویژن، بلیزارد، بتسدا و استودیو بازی‌سازی ایکس باکس خواهیم بود.»

رویداد‌های بزرگ مایکروسافت معمولاً نقطه‌ی عطفی برای برند ایکس باکس بوده‌اند و در این مراسم‌ها علاوه‌ بر نمایش عناوین شناخته‌ شده، شاهد معرفی‌های بزرگی بوده‌ایم.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم