Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@09:49:31 GMT

مشخصات و ویژگی‌های کیا k۵ جدید ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۱۵۲

مشخصات و ویژگی‌های کیا k۵ جدید ۲۰۲۱

به گزارش افکارنیوز،

کیا یکی از خودروسازی های معروفی است که انواع خودروهای را تولید و روانه بازار کرده است.  این شرکت پس از ۲۰ سال فروش در ایالات متحده، تصمیم به ایجاد تغییر در خودروهای تولیدی خود داده و این تغییر به شکل ۲۰۲۱ Kia K۵ است.

اخبار اقتصادی-  K۵ مقادیر اصلی آخرین Optima را دست نخورده نگه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مواردی مانند تجهیزات خوب، سواری راحت و ایمنی از ویژگی های بارز این خودرو است.

Kia K۵ یک وسیله نقلیه بسیار خوش تیپ است. با توجه به عناصر جدید چشمگیر مانند چراغ‌های کهربایی LED تیز و یک نوار نور تمام عیار در عقب، می‌خواهیم بگوییم K۵ در واقع بهترین ظاهر جدید است.

Kia K۵ دارای یک کابین تمیز و جادار است که هم برای سرنشینان جلو و هم عقب راحت است. Kia K۵ دارای دو صفحه لمسی در دسترس است: یک واحد استاندارد ۸.۰ اینچی و صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچی اختیاری؛ GT-Line مورد آزمایش از صفحه نمایش ۸.۰ اینچی استاندارد و کوچکتر برخوردار است.

بسته بندی این خودرو عجیب و غریب است. دارای صفحه نمایش بزرگتر ۱۰.۳ اینچی در مدل EX (استاندارد در اینجا، اما اختیاری در GT-Line و بالاتر) است و سیستم جدید UVO Kia را در اختیار قرار می‌دهد، اما CarPlay یا Android Auto بی سیم نیست.

این صفحه نمایش داراری از نسخه قدیمی خود بسیار پیشرفته تر است و با یک طرح تمیز و مدرن طراحی شده است. به نوعی می توان گفت در قسمت کابین و در حالت استاندارد، کی ۵ با نمایشگر ۸ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی ارائه می‌شود، اما در حالت آپشن می‌توان نمونه ۱۰.۳ اینچی را انتخاب کرد. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، شارژ بی سیم، اینترفیس جدید و اختصاصی سیستم سرگرمی و ... از ویژگی‌های این محصول است.

در بخش ایمنی نیز می‌توان به مواردی مانند ترمز اضطراری اتوماتیک جلو به عنوان آپشن استاندارد، نوربالای اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده به عنوان آپشن استاندارد، هشدار برخورد از جلو و عقب، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی در حالت آپشن و ... اشاره کرد.

با وجود اینکه Kia K۵ یک خودرو اسپرت است اما یک خودروی سدان ورزشی نیست. اگر چیزی مثل مینی استینگر بخواهید باید منتظر تمام قوای K۵ GT با ۲۹۰ اسب بخار و چرخ محرک باشید. گفته می‌شود، موتور استاندارد K۵ توربوشارژ ۱.۶ لیتری از ۱۸۰ اسب مناسب و ۱۹۵ پا پوند بهره می‌برد. این تنها نیرویی کافی است که Kia را با کمی سرعت سوار می‌کند. رانندگی با K۵ بسیار روان است اما فرمان این خودرو برای رانندگانی که می‌خواهند یک تجربه پویاتر داشته باشند کمی صاف است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خودرو اسپرت خودرو وسیله نقلیه خودرو اسپرت کیا k۵ صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" از 6 تا 15 اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاوردهای چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.   این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آنها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.   در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودروهای نوآورانه و پاک بودیم. 278 خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودروهای بنزینی و دیزلی با خودروهای برقی و احترام به محیط زیست است.   غرفه‌های نمایشگاه پکن 2024، میزبان خودروسازی جهان و برندهای چینی است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند به طوریکه بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از 117 مدل خودروی جدید توسط 30 شرکت خودروساز بودند.   نمایشگاه پکن 2024 بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)