Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل مدیریت آرامستان‌های مشهدمقدس گفت: همچنان محدودیت‌هایی در تردد به آرامستان‌های سطح شهر مشهد وجود دارد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسین مهدوی دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته و همراه با شیوع ویروس کرونا، کار ویژه پرسنل سازمان‌ مدیریت آرامستان‌های مشهد نیز آغاز شد و عملا همکاران ما در طول این ماه‌ها در شرایط ویژه، در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند به‌گونه‌ای که تاکنون حداقل 20 تن از کارکنانمان نیز خود به کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آرامستان رضوان که از ابتدای زمستان سال گذشته، سالن تغسیل در آن به بهره‌برداری رسیده بود، از اسفندماه سال گذشته، پذیرای اموات کرونایی شد، اما متاسفانه با 3 برابرشدن حجم کارهایمان با شدت‌گرفتن شیوع کرونا، به دلیل محدودیت‌هایی که در به کارگیری نیروی انسانی وجود دارد، با همان تعداد کارکنان سابق و همان امکانات، مجبور به خدمت رسانی به شهروندان هستیم.

دادستان گرگان: عدم کنترل تجمعات سبب شیوع دوباره کرونا در گلستان شداردبیل| فضای مجازی در روزهای کرونایی به داد ورزش همگانی می‌رسدبیش از 30 گروه جهادی بسیج مداحان استان مرکزی در ایام کرونا خدمت‌رسانی می‌کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های مشهد با اشاره به قربانی‌کردن تعدادی گوسفند در روز عید قربان برای سلامتی کارکنان سازمان آرامستان‌ها، بیان کرد: محدودیت‌هایی از سوی ستاد کرونا برای ورود شهروندان به آرامستان‌ها، وضع شده که ما و شهروندان نیز باید این موضوع را رعایت کنیم و فقط همراه اموات، تعداد محدودی از همراهان اجازه ورود به آرامستان‌ها را پیدا می‌کنند.

مهدوی‌دامغانی خاطرنشان کرد: شهروندان به این موضوع اعتراض دارند زیرا معتقدند که آرامستان‌ها فضای باز بوده و خطر انتقال ویروس در این مکان کمتر از فضاهای بسته است و درخواست داشتند که محدودیت‌ها، کمتر شود تا بتوانند در مراسمات بعدی نیز در آرامستان‌ها حضور یابند که ما در پی این درخواست‌های مردمی، به فرماندار درخواست داده‌ایم تا در صورت امکان، محدودیت‌ها، برای حضور شهروندان صاحب عزا و همراهان اموات در آرامستان‌ها، کاهش یابد.

انتهای پیام/282/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۲ مجتمع "پتروشیمی مسجدسلیمان" شهریور ماه با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود ۳ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مطالبات کارگران "هفت‌تپه" / در گفت‌وگوی نمایندگان مجلس با کارگران در شوش چه گذشت؟ ۴ اختصاصی| توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت درباره برگزاری مراسم‌های ماه محرم ۵ عبور مس کرمان از دیوار نیروی زمینی؛ مسی‌ها یک پله به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شدند ۶ لیگ دسته یک فوتبال|سپیدرود رشت مقابل خوشه طلایی ساوه شکست خورد ۷ مس رفسنجان مسافر لیگ برتر فوتبال ایران شد ۸ شیب تند و افزایشی بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی استان بوشهر شکسته شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مطالبات کارگران "هفت‌تپه" / در گفت‌وگوی نمایندگان مجلس با کارگران در شوش چه گذشت؟ حجت‌الاسلام مروی: نصب سایبان در صحن‌ها حرم رضوی جزو مطالبات دیرینه زائران بود گیلان| اعزام تیم‌های واکنش‌سریع در پی وقوع سیل‌ در اسالم؛ سیل خسارت جانی نداشت مس رفسنجان مسافر لیگ برتر فوتبال ایران شد مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»|خلیلیان: تا ایران هست، تحریم هم هست/ مذاکره جدید یعنی تحریم‌ شدیدتر/باید روی پای خود بایستیم به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین سخنگوی سپاه: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیام رزمایش را دریافت کردند / هدفگذاری رزمایش انهدام اسکورت های ماکت ناو بود تشکر روحانی از امام خامنه‌ای و دستور تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرامستان های مشهد آرامستان ها محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: انتظار می‌رود فردا یکشنبه نیز با شدت کمتر بارش‌های رگباری پراکنده به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات استان تداوم یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی فعالیت این سامانه بارشی در استان خراسان رضوی به ویژه در نواحی کوهستانی و سردسیر، کاهش میدان دید هم به علت مه گرفتگی دور از انتظار نیست ضمن این که افزایش سرعت وزش باد هم باعث وزش باد شدید لحظه‌ای در برخی نقاط همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت خواهد بود.

وی گفت: از امروز نیز روند تدریجی افزایش دمای هوا در اکثر نقاط استان آغاز شده است که این روند افزایش دما تا سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت اما روز دوشنبه نیز به طور موقت جوی به نسبت پایدار در استان حاکم خواهد بود.

آهنگرزاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۳ تا ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۳ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب مشهد به ۱۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: زاوه با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و درگز با بیشینه دمای هوای ۲۷ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی گفت: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ رشتخوار با ۴۰ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

آهنگرزاده با بیان این که طی شبانه روز گذشته از ایستگاه هواشناسی فرودگاه مشهد ۱.۳ میلیمتر بارندگی ثبت و گزارش شده است افزود: طی این مدت نیز بیشترین میزان بارش از شهرستان‌های کاشمر با ۱۹.۲ میلیمتر، خلیل آباد با ۱۴.۵ میلیمتر، تربت حیدریه با ۱۰ میلیمتر، بردسکن با ۹.۵ میلیمتر، ریوش با هشت میلیمتر، داورزن با ۷.۶ میلیمتر، بجستان با ۶.۵ میلیمتر و فرودگاه سبزوار با ۵.۴ میلیمتر ثبت و گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد