Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام مرادی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان از همه مجریان و متولیان برگزاری این دوره از انتخابات قدردانی کرد و گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان با همکاری،  هم دلی و هم افزایی و بدون حاشیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این همکاری‌های برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس هم ادامه خواهد داشت.

استاندار همدان هم گفت: کمتر از ده ماه دیگر سه انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس در بهار و کبورداهنگ برگزار خواهد شد.

 شاهرخی افزود: هیات نظارت بر انتخابات استان همدان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس بسیار خوب عمل کرد و صداقت و بی طرفی در انتخابات را با هماهنگی و همراهی با مجریان انتخابات دقیق و بر اساس قانون رعایت کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و سید امیر موسوی جبیلی از حوزه انتخابیه آبادان و ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094883

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد