Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:56:24 GMT

نایب رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۲۷۳

نایب رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبرنگار مهر، سایت «insidethegames» با انتشار این خبر از قول دختر وی نوشت: ژنرال «احمدفولی» رئیس اتحادیه تکواندو آفریقا و نایب رئیس فدراسیون جهانی به دلیل سکته قبلی روز گذشته در بیمارستانی «الازل» شهر «غردقه» (هورگادا)ی مصر بستری شد.

«فولی» ۷۰ ساله از سال ۲۰۰۱ رئیس فدراسیون تکواندو مصر شد و همان سال به عضویت شورای اجرایی WT انتخاب و سال ۲۰۰۴ نیز رئیس اتحادیه آفریقا شد

متین شاهین، رئیس فدراسیون تکواندو ترکیه گفت: "من آرزو می‌کنم دوست عزیزم جنرال احمد فولی، معاون رئیس جمهور جهانی تکواندو و رئیس جمهور تکواندو آفریقا، که پس از سکته قلبی وی در مراقبت‌های ویژه قرار دارد، یک بهبودی سریع داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
 

کد خبر 4989482

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون جهانی تکواندو مسابقات تکواندو لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال نساجی مازندران مهدی طارمی ویروس کرونا تیم ملی فوتسال ایران فوتسال باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی والیبال فرهاد مجیدی تیم فوتبال پارس جنوبی جم رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد