Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، خبرنگار نشریه «چاینا دلیلی» روز یکشنبه در پاسخ به تهدیدهای دولتمردان آمریکا علیه کشورش گفت، لفاظیهای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور و «مایک پامپئو» وزیر خارجه تنها به متحد شدن اقشار مختلف چین منتهی میشود.

«چین ویهوا» خبرنگار «چاینا دیلی» در رشته توییتی نوشت، حملات پامپئو علیه چین در توییتر و لفاظیهای نژادپرستانه ترامپ و اعمال محدودیت بر شرکتهای چینی به اتحاد بیش از یک و چهار میلیارد نفر جمعیت چین بیش از هر زمان دیگری کمک میکند، هرچه آنها این مسیر را ادامه دهند، اتحاد چینیها بیشتر میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نگار چینی در ادامه توییت خود خطاب به دولتمردان آمریکا خاطر نشان ساخت که آنها نگران 150 هزار کشته ناشی از کرونا در ایالات متحده، تحریمها علیه کوبا و سوریه  که منجر به سوء تغذیه زنان و کودکان این کشورها شده، حمله به سازمان جهانی بهداشت، خروج از توافق پاریس، یونسکو، برجام و حملات پهپادهای خود علیه مسلمانان نیستند.

وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه از اعمال محدودیت علیه تعدادی از شرکت‌های نرم‌افزاری چین در آمریکا خبر داد. وی که با شبکه خبری «فاکس‌نیوز» مصاحبه می‌کرد، گفت: «طی روزهای آتی اقدامی توسط آمریکا علیه شرکت‌های نرم‌افزازی چین که تهدیدهایی برای امنیت ملی آمریکا به شمار می‌آیند اتخاذ خواهد شد.»

مقامات آمریکایی طی روزهای اخیر حملات گسترده‌ای را علیه اپلیکیشن چینی اشتراک ویدئو با نام تیک تاک (TIKTOK) آغاز کرده‌اند.  آنها طی ماه‌های اخیر مواضع سرسختانه‌ای علیه چین اتخاذ کرده‌اند. رئیس جمهور آمریکا بارها در سخنرانی‌های خود ویروس کووید-19 را ویروس چینی توصیف کرده و گفته که چین می‌بایست جلوی شیوع این ویروس را می‌گرفت. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • جنگ اسرائیل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • جنگ اسراییل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام