Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا امامی‌فر» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برتری تیم فوتبال پرسپولیس برابر نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با توجه به قطعی شدن قهرمانی، در دقایق ابتدایی بازیکنان نظم همیشگی را نداشتند و میزان هماهنگی بین بازیکنان کاهش پیدا کرده بود. همین موضوع موجب شد تا نساجی با فشار روی خط دفاعی پرسپولیس صاحب موقعیت شود و دروازه حریف را باز کند اما رفته رفته شرایط بهتر شد و پرسپولیس نظم همیشگی خود را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی در زمین چمن مصنوعی هم کمی در عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار بود، اما بازیکنی که در سطح نخست فوتبال ایران فعالیت می‌کند باید بتواند در زمین چمن مصنوعی هم به بهترین شکل ممکن بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: این تیم چند وقت دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و باید شادابی خود را تا آن بازی‌ها حفظ کند. بازیکنان باید رفته رفته ذهنیت خود را برای مسابقات آسیایی تغییر دهند تا با قدرت کامل پای به لیگ قهرمانان آسیا بگذارند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس ظرفیت موفقیت در آسیا را دارد. این تیم باید روند کاری خود را توسعه دهد تا بتواند در آسیا هم موفق عمل کند.

امامی‌فر گفت: با وجود اینکه قهرمانی قطعی شده، اما امیدوارم تا آخرین بازی لیگ دوباره پرسپولیس روی ریل پیروزی قرار بگیرد تا با بهترین شکل ممکن لیگ را به اتمام و پای به لیگ قهرمانان آسیا بگذارد. «یحیی گل‌محمدی» مربی با دانشی است و می‌تواند به عنوان یک ایرانی تیمش را در آسیا قهرمان کند.

وی گفت: پرسپولیس نیاز به تقویت دارد. مسوولان باشگاه باید شرایط خوبی را فراهم کنند تا این تیم بتواند در آسیا هم بین تیم‌های مدعی قرار بگیرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علیرضا امامی فر لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علیرضا امامی فر لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علیرضا امامی فر لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا امامی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

در این بازی موعود بنیادی فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

دیگر خبرها

  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید