Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@16:31:26 GMT

گاف بزرگ استقلال که به یک ستاره تبدیل شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۳۵۷

گاف بزرگ استقلال که به یک ستاره تبدیل شد+عکس

هافبک تیم فوتبال استقلال این روزها عملکرد بسیار خوبی در میانه میدان دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وقتی امید ابراهیمی بعد از جام جهانی لژیونر شد و عطای ماندن در استقلال را به لقایش بخشید، داشتن هافبکی مقتدر و مدیر در میانه میدان دغدغه استقلالی‌ها شد. در آن سال استقلالی ها دربه در به دنبال یک هافبک می‌گشتند تا جای خالی امید را پر کنند و گزینه‌ای بهتر از علی کریمی، بازیکن آن زمان سپاهان، پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سال امیر قلعه‌نویی با بازگشت دوباره به سپاهان نشانه‌ای از علاقه به علی کریمی نشان نداد اما استقلالی‌ها او را خریدند. خریدی که در آن زمان به‌خاطر شائبه مصدومیت کریمی با انتقادات زیادی رو به رو شد. مصدومیتی کهنه از ناحیه کمر که باعث شد کریمی بازی‌های ابتدایی اولین سال حضورش را در استقلال را از دست بدهد. آن روزها رسانه‌ها از گاف بزرگ استقلال در خرید این بازیکن نوشتند و اینکه کریمی از بدترین خریدهای استقلال در آن سال بوده اما این پایان قصه کریمی در پرطرفدارترین تیم پایتخت نبود.

هرچه گذشت کریمی توانست با غلبه بر دیسک کمر کهنه‌اش روزهای بهتری را در استقلال تجربه کند. او که از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش هم بود، به مرور در استقلال جا افتاد و امسال تبدیل به یکی از ستاره‌های این تیم شد که نبودنش در زمین به ضرر آبی‌ها تمام می‌شود.

کریمی در هفته‌های اخیر به ویژه در تقابل با تیم سابقش سپاهان از بهترین‌های استقلال بود. او در این دیدار مدیری خلاق و مقتدر برای استقلال در میانه میدان بود تا به امیر قلعه‌نویی ثابت کند نباید راحت از کنار اسمش عبور می‌کرد و او را در لیست  مازاد سپاهان قرار می‌داد. پنالتی استقلال در دیدار با سپاهان که توسط دیاباته منجر به گل شد آن هم در شرایطی که استقلال 10 نفره بود، باعث شد ورق بازی به سود استقلال برگردد و دیگر کسی یاد هنرنمایی‌های امید ابراهیمی با پیراهن آبی نیفتد.

 کریمی در تقابل با تیم سابقش بار دیگر نشان داد کلاس فوتبالش فراتر از ایران است و حفظ این بازیکن بی‌حاشیه و موثر برای استقلال از نان شب هم واجب‌تر است.

کریمی که این روزها عصای دست فرهاد مجیدی شده چون پیروز نبردهای تن به تن در میانه میدان است، همان گاف نقل و انتقالاتی استقلال در سال 97 است اما حالا ورق برگشته و او چیزی نیست جز یک مدیر مقتدر و برنده. 2/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال علی کریمی فرهاد مجیدی میانه میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد