Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین حسینی‌روش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همکاری خیران و خانواده های شهدا در اختصاص هزینه برگزاری مراسم سالگرد به بیمارستان نقش موثری برای تامین هزینه ها دارد.

وی بدون اشاره به مبلغ اختصاص یافته ادامه داد: بیمارستان همواره آمادگی همکاری با خانواده‌های معزز شهیدان در انجام امور فرهنگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگران را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     

شهید محسن‌زاده اول اردیبهشت سال ۱۳۴۶ در شهرستان مهریز متولد شد و  در بیست و سوم خردادماه ۱۳۶۷ در عملیات بیت‌المقدس در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شده که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

این شهرستان ۵۵ هزار نفری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۳۱۳ شهید تقدیم نظام کرده است  و مرکز آن در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد. 

همچنین  سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز( یکشنبه )درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس گفت: تاکنون ۳۰۹ هزار و ۴۳۷ نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان به ۱۷هزار و ۱۹۰ نفر رسید.

سیما سادات لاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این تعداد هزار و ۴۲۳ مورد بستری شدند. 

معاون وزارت بهداشت گفت:  تاکنون ۲۶۸هزار و ۱۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، همچنین چهار هزار و ۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۴۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

برچسب‌ها مهریز یزد شهدا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد شهدا بهداشت و سلامت مهریز یزد شهدا بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام هزینه‌های درمان و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به‌صورت رایگان انجام دهند.

وی افزود: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به‌صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند در راستای حمایت از آینده‌سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

مؤمنی یادآور شد: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 750952

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو