Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سرقت منزل و دستگیری 2 مرد و یک زن در شهر کرمانشاه خبر داد که با سوء استفاده از عنوان مامور آب، برق و گاز، اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ "پرویز نظری" امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از ارجاء چند پرونده به پلیس آگاهی کرمانشاه در خصوص ورود غیرقانونی به منزل شهروندان و سرقت اموال با ارزش آنها، رسیدگی فوری در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی کاراگاهان پلیس آگاهی مشخص شد 2 مرد و یک زن پس از شناسایی منازلی که افراد مسن و یا خانم خانه تنها در آن سکونت داشت به درب منزل آنها مراجعه با معرفی خود به عنوان ماموران یکی از ادارات آب، برق و گاز به بهانه قرائت کنتور وارد منزل می شدند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: این افراد پس از ورود به منزل شهروندان، با بستن دست و پای آنها اقدام به سرقت طلا و جواهرات و دیگر وسایل با ارزش می کرده و متواری می شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی افراد سارق آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به این کار شدند.

وی گفت: کاراگاهان پس از شناسایی این افراد و هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی منسجم هر 3 عضو باند سرقت را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. 

سرهنگ نظری در پایان و با بیان اینکه تحقیق از اعضای باند ادامه دارد از افرادی که طی روزهای اخیر به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند خواست تا برای شکایت و شناسایی سارقان به شعبه

منبع: فارس

کلیدواژه: آگاهی دستگیری آب کرمانشاه پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس