Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@19:07:56 GMT

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ارشد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۷۲۹

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد امروز روی پایگاه سنجش آموزش قرار می‌گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد می‌توانند از امروز دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

کارت شرکت در آ‌زمون داوطلبان کارشناسی ارشد از امروز دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار گرفت.

این آزمون در نوبت صبح روز‌های پنجشنبه مورخ ۱۶ مرداد، جمعه مورخ ۱۷ مرداد و شنبه ۱۸ مرداد سال ۱۳۹۹ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.   داوطلبان متقاضی هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای(نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.   بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است؛ لذا داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

آزمون کدرشته‌های امتحانی ۱۱۲۸ (آموزش زبان ژاپنی)، ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی) منحصراً در شهرستان تهران برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت دارد براساس آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه کنند.

داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام کنند. برچسب ها: کارت ، ورود به جلسه ، کارشناسی ، ارشد ، داوطلبان ، آزمون

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد داوطلبان آزمون کارت شرکت در آزمون مندرج بر روی کارت رشته امتحانی ورود به جلسه پرینت کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، داود موسویان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، این آزمون با حضور ۱۱ هزار و ۳۳۱ داوطلب در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان هفت هزار و ۹۱۰ نفر خانم و سه هزار و ۴۲۱ نفر مرد هستند، گفت: شش هزار و ۳۱۷ نفر از مجموع داوطلبان این آزمون در شهر یاسوج، دو هزار و ۴۸ نفر در شهر گچساران و دو هزار و ۹۶۶ نفر نیز در شهر دهدشت با هم رقابت می کنند.

کد خبر 6093026

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳