Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: ساختمان‌های امروز در شهرکرد شهر را خفه کرده و پارکینگ برای این ساختمان‌ها پیش‌بینی نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حیدر علیپور،  رئیس شورای اسلامی شهرکرد، شامگاه یکشنبه در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به جریمه پارکینگ اظهارداشت: جریمه باید به گونه‌ای باشد که به ضرر مردم نباشد و شورا سبب افزایش قیمت‌ها نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: جریمه‌ها از سال 96 افزایشی نداشته اما قیمت مسکن روزبه‌روز در حال افزایش است.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم به دنبال آن هستیم که حقی از مردم ضایع نشود اما نباید حق شهرداری را هم نادیده بگیریم.

امامقلی بلالی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه با اشاره به افزایش جریمه پارکینگ خاطرنشان کرد: پارکینگ برای هر ساختمان ضروری است و باید در ساختمان‌های جدید مدنظر قرار گیرد ‌.

گزارش تسنیم از جلسه شورای شهر شهرکرد| پای صدا و سیما به ساخت و سازها باز شدشهردار شهرکرد: رسانه‌ها مدیران کم‌کار را به چالش بکشندعوامل عقب‌ماندگی شهرکرد شناسایی و احصا شود

بلالی گفت: سال گذشته نامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت جرایم پارکینگ برای سال 99 نوشته شد که باید اجرایی شود بنابراین می‌طلبد شهرداری پیشنهادات خود در خصوص افزایش جریمه‌ها به شورا ارائه دهد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: در شورای سوم مصوب شد که شهرداری مبالغی را که از مردم دریافت می‌کند، زمین خریداری کند اما اجرایی نشد که می‌طلبد در این دوره این مصوبه اجرایی شود‌.

علیرضا توکلی عضو شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: آثار و طبعات ناشی از ساخت و سازها در بحث سرانه‌هایی مانند آموزش و فضای‌سبز و بیمارستان و ...دیده می‌شود چرا که هرچه در یک محله تعداد واحد‌های یک ساختمان به مرور افزایش یابد تخلفات نیز افزایش می‌یابد و شهرداری نسبت به برخورد با تخلفات ناتوان خواهد شد.

در ادامه فرهاد رئیسی عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: آپارتمان‌هایی که ساخته شده شهر را خفه کرده است و در بسیاری از ساختمان‌ها پارکینگ پیش‌بینی نشده که این یک معضل برای شهر می‌شود.

مصطفی حیدری عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه گفت: در صورت عدم پیش‌بینی پارکینگ در ساختمان‌های در حال احداث باید شهرداری به صورت جدی با متخلفان برخورد و برابر قوانین و مقررات عمل کند.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: در بافت‌های قدیم برای برخی ساختمان‌ها پارکینگ پیش‌بینی نشده و برای اعمال جرایم نمی‌توان برای همه یک نسخه پیچید.

وی با اشاره به سد معبرکنندگان افزود: از ابتدا یکی از دغدغه‌های جدی ما برخورد با سدمعبر کنندگان بود و به عنوان یک دغدغه این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT7 بیشتر بخوانید... اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شهرکرد نیازمند ضمانت اجرایی است قرارداد مستاجران کیوسک‌های پارک‌های شهرکرد فسخ می‌شود ‌ سال آینده ۴۰ درصد فضای سبز شهرکرد کاملاً خشک می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شهرکرد نیازمند ضمانت اجرایی است قرارداد مستاجران کیوسک‌های پارک‌های شهرکرد فسخ می‌شود ‌ سال آینده ۴۰ درصد فضای سبز شهرکرد کاملاً خشک می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۲ همه تولیدی‌های کفش مشهد تعطیل شدند/ قیمت تمام‌شده کفش ایرانی معقول است ۳ گزارش|تفریح تابستانی به صرف مرگ؛ چرا نباید در آب‌های آزاد شنا کنیم؟ ۴ نحوه برگزاری مراسم عزاداری محرم ‌به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد ۵ وخامت شرایط در انتظار نطنز است / مردم کرونا را جدی نمی‌گیرند ۶ رشد ۱۰ درصدی خرید تضمینی گندم در قزوین/ ۱۸۴ هزار تن گندم ‌خریداری شد‌ ۷ تداوم محدودیت‌ها در آرامستان‌های مشهد/ شهروندان ترددها را حداقل کنند ۸ مجتمع "پتروشیمی مسجدسلیمان" شهریور ماه با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌ / کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ گزارش| مصائب محو‌رهای مواصلاتی هرمزگان تمامی ندارد / جاده توکهور به میناب کم‌ترین استاندارد را دارد عضو هیئت‌رئیسه مجلس: ‌روحانی به ‌بهانه ‌اصلاح قانون ‌وزیر صنعت را به مجلس معرفی نمی‌کند مهمترین اخبار تسنیم طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌ / کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ گفت‌وگو| نماینده پارلمان عراق: فرصت برای شکل گیری «احزاب نوظهور» در انتخابات آینده فراهم است «علاج تحریم»|خلیلیان: تا ایران هست، تحریم هم هست/ مذاکره جدید یعنی تحریم‌ شدیدتر/باید روی پای خود بایستیم گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو شورای اسلامی شهرکرد ساختمان ها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد

ایسنا/هرمزگان دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مبتنی بر دو راهبرد اعتماد و مشارکت، کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان امروز (هشتم اردیبهشت ماه) در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های بیت مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) تعداد برادران اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری از دو نفر به پنج نفر افزایش پیدا کرد که نشان دهنده راهبرد نظام اسلامی یعنی اعتماد و مشارکت است.

وی با اشاره به دخالت‌ کشورهای مختلف در امور حکمرانی کشور در دوران طاغوت، اظهار کرد: در خاطرات علم و سایر مسئولین زمان شاه به وضوح حضور سفرای کشورهای مختلف در عرصه حکمرانی و گزارش‌گیری از مسئولین ذکر شده که با شرایط اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران قابل پذیرش نیست.

وی عنوان کرد: امروز لشکر دشمن با تمام توان در برابر جبهه اسلام قد علم کرده و باید بدون توجه به زبان و دین در مسیر خداوند و مسیر رسول خداوند گام برداریم که قطعا در پرتوی جامعه اسلامی شیرینی‌های این مهم به مردم چشانده خواهد شد.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی، با اشاره به تائید و تاکید راهبردهای مرکز اسلامی توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: اعتماد به طرفین یک اصل در وحدت است. ما به جامعه اهل سنت اعتماد داریم و از این ظرفیت نهایت استفاده را خواهیم برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان تصریح کرد: برای اولین بار مدیر مرکز اسلامی کردستان را یک فرد اهل سنت منصوب کردیم؛ چراکه ۸۰ درصد منطقه را اهل سنت تشکیل داده بود. در سایر استان‌ها نیز از جامعه اهل سنت در جایگاه‌های معاون و مدیر میانی استفاده خواهد شد که نشان دهنده اعتماد موجود میان جامعه اسلامی است.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: حجت‌الاسلام باوقار مدیر سابق مرکز اسلامی از امروز به عنوان مشاور دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت منصوب خواهند شد تا کمی از فعالیت اجرایی فاصله بگیرند و اقدام به تولید فکر و اندیشه در حوزه‌های کلان اجتماعی و فرهنگی کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟