Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  وزیر خارجه آمریکا با اشاره به سند همکاری ایران و چین، می‌گوید «کشور‌های خاورمیانه باید این موضوع را آن‌طور که واقعا هست ببینند: ورود چین به ایران خاورمیانه را بی‌ثبات خواهد کرد».

مایک پومپئو، ۱۲ مرداد ماه در گفت‌وگویی با شبکه خبری فاکس، که مشخصا به سیاست‌های چین و رویکرد واشینگتن در قبال آن مربوط می‌شد، به روابط تهران و پکن نیز اشاره کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: چرا پمپئو می‌خواهد از ایران در جهان یک لولوخورخوره بسازد؟مجری شبکه فاکس در گفتگو با وزیر خارجه آمریکا به «توافق ۴۰۰ میلیارد دلاری اقتصادی و امنیتی» اشاره کرده و به نقل از ناظران می‌گوید این توافق علاوه بر مسائل اقتصادی و زیرساختی، دربرگیرنده «نزدیک‌ترین همکاری‌های اطلاعاتی و دفاعی» میان ایران و چین است.

مایک پومپئو تاکید کرده دولت ایالات متحده این اطمینان را ایجاد خواهد کرد که تمامی قوانین و تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، شامل شرکت‌های چینی، تجار و بازرگانان [همکار]با تهران نیز خواهد شد.

او افزوده «به نظر من کشور‌های خاورمیانه باید این موضوع را آن‌طور که واقعا هست ببینند: ورود چین به ایران خاورمیانه را بی‌ثبات خواهد کرد. اسرائیل، پادشاهی سعودی یا امارات متحده عربی را به خطر می‌اندازد». لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، پمپئو ، رابطه ایران و چین سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پمپئو رابطه ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای توافق ایران باید ماهی چاق خاورمیانه را به ما بدهد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 روئسای جمهور آمریکا از جمله جو بایدن به دنبال توافق با ایران برای مصرف داخلی و انتخاباتی بوده‌اند و صهیونیست‌ها که از این موضوع آگاهی دارند، همواره در این مسیر سنگ اندازی کردند. در همین ارتباط کارشناس کانال 12 تلویزیون اسرائیل در این ارتباط گفت: «اگر قرار است آمریکا با ایران به تفاهم برسد باید روابط ما را با ماهی چاق خاورمیانه یعنی عربستان عادی کند، در این صورت میتوان طعم تلخ تفاهم با ایران را تحمل کرد...» اظهارات قابل تامل این کارشناس صهیونیست را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • آمریکا برای توافق ایران باید ماهی چاق خاورمیانه را به ما بدهد!
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • تعلیق تحویل مهمات به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • اینجا «ایالات متحده اسرائیل» است!
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد