Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@22:49:54 GMT

پایان فصل برای مرد سال فوتبال آسیا

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۹۶۱

پایان فصل برای مرد سال فوتبال آسیا

مهاجم تیم ملی فوتبال قطر و السد به خاطر آسیب دیدگی یک ماه دور از میادین خواهد بود و به این ترتیب فصل برای او به پایان رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، اکرم عفیف از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار السد و تیم ملی فوتبال قطر است. این بازیکن جوان به خاطر آسیب دیدگی که از ناحیه مچ پا داشت تا یک ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند و به این ترتیب فصل برای او به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرم عفیف سال قبل به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا انتخاب شد. او در فصل جاری هم با زدن ۱۴ گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ ستارگان قطر جای دارد.

السد در رده سوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر جای دارد و با توجه به اختلاف ۱۱ امتیازی با صدر جدول رده بندی شانس بسیار کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

به گزارش ایسنا، غیبت اکرم عفیف در  ادامه لیگ ستارگان قطر باعث می شود تا شانس رامین رضاییان بازیکن ایرانی الشحانیه برای کسب آقای گلی بیشتر شود. رامین در ۱۴ بازی ۱۱ گل برای تیمش به ثمر رسانده است و با صدر جدول گلزنان تنها دو گل فاصله دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، شامگاه شنبهبرابر «کائو چنگ جو» از چین تایپه برگزار شد.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد. ابن برتری در حالی به دست آمد که پینگ پنگ باز چینتایپه ۱۹ ساله است اما رنکینگ ۲۹ جهان را در اختیار دارد.

نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، وارد جدول اصلی گرند اسمش عربستان شد در ادامه و درجدول یک شانزده نهایی با برنده دیدار «لیانگ جینگ کون» از چین و «دنیل هابسون» از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6096642 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم