Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان دوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد ۱۵ اثر از این هنرمند در این نمایشگاه در ابعاد مختلف با موضوع آثار و تکنیک آثار باستانی و سرعتی طبیعت بی‌جان با هدف  معرفی تکنیک برداشت رنگ برپا شده است.

محمد باوی‌زاده ادامه داد : آثار ارائه شده با تکنیک قیر و رنگ روی بوم است که در خوزستان برای اولین بار توسط این هنرمند خوزستانی ارائه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان خاطر نشان کرد :  تکنیک قیر و رنگ روی بوم نزدیک به نقاشی سه‌بعدی و زمان‌بر است ولی تکنیک ماندگاری است که نیاز است روی این فضا کار شود و مجموعه آثار خوبی را خلق کرد .

باوی زاده افزود : امیدواریم بتوانیم پس از گذر از شرایط کرونا کارگاه‌های آموزشی در خصوص این تکنیک را برگزار کنیم ، در حال حاضر امکان برگزاری کارگاه‌های حضوری وجود ندارد و تنها به برگزاری نمایشگاه مجازی و معرفی هنرمندان می‌پردازیم.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت‌های مختلف مجموعه آثاری از هنرمندان در قالب نمایشگاه مجازی برگزار می‌کنیم گفت : یکی از مجموعه آثاری که آماده شده نمایشگاه پوستر به مناسبت عید غدیر است؛ همچنین هنرمندانی در حوزه‌های مینیاتور و عکس برای برپایی نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان ادامه داد : این نمایشگاه به همت حوزه هنری خوزستان برگزار شده است و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به سایت حوزه هنری به آدرس www.artkhuzestan.ir مراجعه کنند.

فاطمه حاجی‌ورمیرقائد متولد ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته رشته نقاشی است و نزدیک به ۱۵ سال است با تکنیک نقاشی سرعتی و برداشت رنگ فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها هنرهای تجسمی حوزه هنری نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی حوزه هنری نقاشی هنرهای تجسمی حوزه هنری نقاشی هنرهای تجسمی حوزه هنری حوزه هنری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید

ترک‌های اصفهان، به میراث هم رسید.

به گزارش دنیای اقتصاد، آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد.

فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بنا‌ها پیش می‌روند. اصفهان که یکی از توریستی‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید دید با قرار گرفتن در این چالش بزرگ، به مرگ توریسم و اقتصاد این بخش نزدیک می‌شود؟

بحران آب به‌واسطه برداشت‌های بی‌رویه چه در حوزه کشاورزی و صنعت و چه در حوزه گردشگری و ساخت و ساز‌های بی‌رویه، این میراث جهانی را به سکانس آخر رسانده است.

زاینده‌رودی که زمانی به زنده‌رود شهرت داشت، حالا به کمترین میزان خود رسیده و آب‌های زیرزمینی و سفره‌ها خالی از آب شده‌اند.

آبیاری‌های غیراصولی در بخش کشاورزی و توسعه بیش از حد صنایع، بلای جان اصفهان و میراث کهنش شده است.

خشکسالی، آلودگی هوا و محیط زیست، فرونشست، مهاجرت و حتی نزاع‌های قومی همه ناشی از عدم مدیریت برای مصرف آب است، که زنگ خطر را برای اصفهان روشن کرده است.

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان