Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@08:31:35 GMT

پست اینستاگرامی مجتبی جباری علیه مدیران استقلالی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۲۲۳۶

پست اینستاگرامی مجتبی جباری علیه مدیران استقلالی

مجتبی جباری کاپیتان و بازیکن اسبق استقلال در پستی اینستاگرام در کنایه به بعضی از مدیران و مربیان این تیم نوشت:

در تمام سال‌های بازیگریم هرگز نقابی به چهره نداشتم، چون همیشه دوست داشتم بدون ترس زندگی کنم، ترس فروافتادن پرده‌ای که سال‌ها پشتش زندگی کردی تو رو دروغگو، محتاط، حیله گر وشکننده می‌کنه.
امروز آنچه هستید مثل گذشته در دل تاریخ مدفون نمیشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صداقت کلید گمشده روزگار ماست. کم نبودن مدیرانی که از نردبون شهرت استقلال بالا رفتن و هـیچ میراثی جز بدهی و تنزل برای باشگاه استقلال نداشتند، سقوط تنها دستاورد خدماتشون بود. View this post on Instagram

در تمام سالهاى بازيگريم هرگز نقابى به چهره نداشتم چون هميشه دوست داشتم بدون ترس زندگى كنم،ترس فروافتادن پرده اى كه سالها پشتش زندگى كردى تو رو دروغگو،محتاط،حيله گر وشكننده مى كنه. امروز آنچه هستيد مثل گذشته در دل تاريخ مدفون نميشه. صداقت كليد گمشده روزگار ماست. كم نبودن مديرانى كه از نردبون شهرت استقلال بالا رفتن و هـيچ ميراثى جز بدهى و تنزل براى باشگاه استقلال نداشتند،سقوط تنها دستاورد خدماتشون بود.

A post shared by Mojtaba Jabari (@mojtabajabari) on Aug 2, 2020 at 3:08am PDT

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجتبی جباری پارسی خبر تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید