Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان هیوستون راکتس با ارائه عملکرد خوب در هر دو سمت زمین موفق به شکست میلواکی باکس شدند

بازی های هیجان انگیز NBA کماکان ادامه دارد؛ صبح امروز، هیوستون راکتس (42-24) با نتیجه نزدیک 120-116 برابر بهترین تیم فصل عادی یعنی میلواکی باکس (54-13) به پیروزی رسید.

برای کسب این پیروزی مهم هیوستون راکتس به درخشش دو ستاره اصلی خود و همچنین یک دفاع تیمی منسجم برابر بازیکنان میلواکی باکس نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راسل وستبروک که سی و ششمین بازی پیاپی خود با کسب حداقل 20 امتیاز در مسابقات فصل جاری را پشت سر گذاشت در این دیدار 31 امتیاز، 6 ریباند و 8 اسیست کسب کرد. جیمز هاردن نیز با 24 امتیاز، 7 ریباند و 7 اسیست به کار خود در این دیدار پایان داد. بازیکنان راکتس در این دیدار یک رکورد جالب ثبت کردند. یاران هاردن برابر باکس 61 بار اقدام به پرتاب سه امتیاز داشتند که در بازی های بدون وقت اضافه تاریخ NBA یک رکورد محسوب می شود. از این 61 اقدام، 21 پرتاب وارد سبد حریف شد. راکتس اما در زمین خود نیز درخشان ظاهر شد. دفاع فوق العاده تیم مخصوصا در کوارتر چهارم، باعث شد شاگردان مایک بودنهولزر در این مسابقه مرتکب 22 ترن اور شوند.

به گزارش طرفداری، در ترکیب میلواکی، ستاره اصلی تیم دابل دابل کرد. یانیس آنتتوکومپو در این دیدار 36 امتیاز، 18 ریباند و 8 اسیست برای باکس به دست آورد. یانیس حالا در 15 مسابقه از فصل جاری، حداقل 30 امتیاز، 15 ریباند و 5 اسیست کسب کرده که در 50 سال اخیر، تنها کریم عبدالجبار موفق به ثبت چنین رکوردی شده است. در غیاب مجدد اریک بلدسو و پت کاناتن، کریس میدلتون 27 امتیاز کسب کرد و بروک لوپز هم 23 امتیاز آورد. راکتس مثل بازی قبل در این دیدار هم اریک گوردون را در اختیار نداشت. پی جی تاکر در این مسابقه 6 پرتاب سه امتیازی نخست خود را از دست داد. دنیل هاوس و رابرت کاوینگتن نیز به ترتیب 16 و 15 امتیاز برای تیمشان کسب کردند.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع هیوستون راکتس 32 30 27 31 120 میلواکی باکس 29 25 36 26 116 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور هیوستون راکتس 39.6% 34.4%

87.1%

36 22 3 15 9 میلواکی باکس 48.9% 25.7% 73.9% 65 21 6 6 22 روند بازی:

بهترین بازیکنان دو تیم:

خلاصه بازی:  به زودی...

بیشتر بخوانید:

بوستون سلتیکس 128-124 پورتلند تریل بلیزرز / کامبک شگفت انگیز بلیزرز به پیروزی ختم نشد هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو نگاهی به کتانی‌های پوشیده شده توسط بازیکنان NBA در بازی های 2 آگوست 2020 / عکس لبران جیمز: تورنتو رپترز DNA قهرمانی دارد و قهرمانی فصل قبل آنها تنها به خاطر کوای لنارد نبود 10 حرکت برتر بازی های 1 آگوست 2020 لیگ NBA / ویدیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیوستون راکتس میلواکی باکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!