Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عبدالله حسنی روز دوشنبه به رسانه ها افزود : این پرونده در واقع کشف پیش‌دستانه کلاهبرداری ۲.۵ میلیارد ریالی در سمنان بود که با هوشیاری ماموران پلیس به نتیجه رسید.

وی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر جعل و کلاهبرداری در شهر سمنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی افزود: ماموران اداره پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در بررسی‌های فنی و تخصصی خود مشخص کردند فردی با ارائه وکالتنامه جعلی در دفاتر املاک اقدام به فروش املاک و مستغلات می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی به تحقیقات ویژه و اقدام اطلاعاتی مأموران انتظامی در این راستا اشاره کرد و گفت: متهم ۳۰ ساله هنگام معامله قطعه زمینی به مساحت یکهزار مترمربع در یکی از واحدهای مشاورین املاک شهرستان سمنان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان، ارزش ریالی زمین مورد معامله را برابر نظر کارشناسان امر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: فرد دستگیر شده مهندس طراحی در سیستم رایانه بود.

فرمانده انتظامی میامی نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی های هدفمند در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و پس از توقیف در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده هیچ گونه مدرک و یا مجوز قانونی برای ارائه به مأموران ندارد.

سرهنگ حسین عجم از کشف بالغ بر یک تن چوب طاق قاچاق به ارزش ۸۰ میلیون ریال از این خودرو خبر داد و گفت : برابر قانون خودرو توقیف و چوب های کشف شده به موادی ذیصلاح انتقال یافت.

برچسب‌ها سمنان جعل هویت قاچاق میامی کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان جعل هویت قاچاق میامی کالای قاچاق انتظامی سمنان جعل هویت قاچاق میامی کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند