Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان امنیت سایبری در مورد استفاده از WIFI عمومی هشدار دادند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ کارشناسان دسترسی به خدمات مالی، صندوق پستی و شبکه‌های اجتماعی از طریق Wi-Fi عمومی و همچنین خرید آنلاین را توصیه نمی‌کنند، زیرا هکر‌ها می‌توانند به راحتی از اطلاعات دریافت شده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، توصیه می‌شود که اطلاعات حساب‌های کاربری خود را در مورد خدمات و برنامه‌های مختلف از جمله تلفن بانک و اینترنت بانک را وارد نکنید.

دیمیتری گالوف، کارشناس امنیت سایبری شرکت کاسپرسکی گفت: " شبکه‌های Wi-Fi عمومی، به عنوان مثال در کافه ها، معمولاً ترافیک را رمزگذاری نمی‌کنند. این بدان معنی است که مهاجمان می‌توانند با اتصال به همان نقطه دسترسی به داده‌های شخصی کاربر دسترسی پیدا کنند. "

به گفته وی، هکر‌ها می‌توانند ترافیک منتقل شده از طریق پروتکل http را آنالیز کنند و همچنین کاربران را به سمت سایت‌هایی با محتوای مخرب هدایت کنند.

کارشناسان همچنین افزودند که از Wi-Fi عمومی فقط می‌توان برای جستجوی در شبکه برای اطلاعات عمومی استفاده کرد - برنامه قطار، آب و هوا، اخبار.

منبع: اسپوتنیک

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایت وای فای وای فای عمومی خرید آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • دسترسی کودکان فرانسه به گوشی و شبکه اجتماعی محدود شود
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟