Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بسته حمایتی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از نمایش برخط فیلم‌های هنری و تجربی اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این «مرکز» در چارچوب سیاست‌های حمایتی سازمان سینمایی در مرحله توزیع و نمایش آثار سینمایی هنری و تجربی و مستند‌های سینمایی با شرایطی، بسته حمایتی خود را به این شرح اعلام کرد:
1- آثار متقاضیان حمایت، پس از دریافت پروانه نمایش سینمایی، در مرکز بررسی و برای بهره‌مندی از حمایت انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2- حمایت یادشده از ابتدای شهریور 99 صورت خواهد گرفت و پایان هر ماه سه فیلم (هر ماه دو فیلم داستانی و یک فیلم مستند) مورد حمایت واقع خواهند شد.
3- میزان حمایت مرکز برای هر فیلم سینمایی (داستانی: پانصد میلیون ریال و مستند سینمایی: حداکثر سیصد میلیون ریال) خواهد بود که براساس اعلام برنامه تهیه‌کننده شامل: تهیه نسخه نمایش (DCP) و تبلیغات (محیطی و مجازی و...) شروع نمایش برخط از سوی مرکز و پس از اتمام اکران پرداخت می‌شود.
4- همه امکانات رسانه‌ای مرکز (سایت‌ها و شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی) و روابط عمومی از آثار منتخب حمایت لازم را خواهند کرد.
5- شرایط دریافت حمایت
الف) نمایش برخط در حداقل یکی از شبکه‌های وی. اُو. دی VOD یا سامانه‌های فراگیر برخط که دارای مجوز فعالیت هستند: (تیوا، فیلم‌گردی، فیلم‌نت، فیلیمو و نمآوا)
ب) شرط بهره‌مندی از این شیوه‌نامه، دریافت نکردن حمایت از طریق موسسه هنر و تجربه و انجام دادن تبلیغات کافی از سوی پلت‌فرم یا فیلم انجام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بسته حمایتی گسترش سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد