Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس در صورت رؤیت هرگونه تخلفی با آن برخورد می‌کند و برایش فرقی نمی‌کند راننده یک خودروی لاکچری یا غیرلاکچری مرتکب تخلف شده باشد. - اخبار اجتماعی -

سردار محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره برخورد پلیس راهور با تخلفات خودروهای لاکچری در پایتخت اظهار کرد: پلیس در صورت رؤیت هرگونه تخلفی با آن برخورد می‌کند و برایش فرقی نمی‌کند راننده یک خودروی لاکچری یا غیرلاکچری مرتکب تخلف شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه خط قرمز پلیس راهور، تخلفات حادثه‌ساز است، گفت: هیچگونه مماشاتی با این موضوع (برخورد با تخلفات حادثه‌ساز) نداریم.

وی با بیان اینکه آمار تخلفات خودروهای لاکچری فراوانی زیادی ندارد، تصریح کرد: در هر شبانه‌روز در نقاط مختلف شهر تهران با تخلفات خودروهای لاکچری نیز برخورد می‌کنیم و البته شاید بتوان گفت که با توجه به برخورد پلیس با تخلفات اینگونه خودروها، شاهد کاهش تخلفات خودروهای لاکچری نیز هستیم.

این مقام انتظامی متذکر شد: تمام طرحهای پلیس راهور تهران بزرگ، ادامه‌دار است مگر اینکه موضوع آن از بین برود یعنی به طور مثال بگوییم دیگر موتورسیکلتی وجود ندارد لذا طرحهای برخورد با تخلفات موتورسیکلت نیز جمع‌آوری شده است.

حمیدی یادآور شد: طرحهای پلیس راهور تهران بزرگ در بازه‌های مشخص شاید قوی‌تر اجرا شود.

اجرای مجدد طرح پرداخت اقساطی جریمه خودرو/ پلیس راهور مخالف افزایش جریمه رانندگی استاستفاده پلیس راهور از دوچرخه برای مأموریت و اعمال قانون در تهران + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حوادث جاده‌ای جرایم رانندگی راهور بیشتر بخوانید... اجرای مجدد طرح پرداخت اقساطی جریمه خودرو/ پلیس راهور مخالف افزایش جریمه رانندگی است استفاده پلیس راهور از دوچرخه برای مأموریت و اعمال قانون در تهران + تصاویر امکان پرداخت گروهی تخلفات در سایت راهور ۱۲۰ فراهم شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اجرای مجدد طرح پرداخت اقساطی جریمه خودرو/ پلیس راهور مخالف افزایش جریمه رانندگی است استفاده پلیس راهور از دوچرخه برای مأموریت و اعمال قانون در تهران + تصاویر امکان پرداخت گروهی تخلفات در سایت راهور ۱۲۰ فراهم شد واژه های کاربردی مرتبط حوادث جاده‌ای جرایم رانندگی راهور پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ توضیحات سازمان غذا و دارو درباره واردات احتمالی "واکسن کرونای روسی" ۲ برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی دچار استیصال شده‌ایم/ نه امکان واردات داریم و نه خرید از داخل! ۳ آمار جان‌‌باختگان کرونا در ایران از مرز ۱۷۰۰۰ نفر گذشت ۴ زورگیری سارقان جوان از پسر ۱۴ ساله/ کشف قمه آغشته به خون از متهمان ۵ اعلام "وضعیت فاجعه" در شهر ملبورن استرالیا ۶ تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان ۷ گزارش| ایران چگونه با هدایت امام خامنه‌ای تبدیل به کشوری "دانش‌بنیان" شد ۸ اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده «تندر» در اختیار ماست مهمترین اخبار اجتماعی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی دچار استیصال شده‌ایم/ نه امکان واردات داریم و نه خرید از داخل! کاهش ابتلا به سرطان پستان، دیابت، سرطان تخمدان و آلزایمر با شیردهی مادر به نوزاد! برای پرداخت "پاداش پایان خدمت معلمان" مدارس را نمی‌فروشیم!/ پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان از شهریور ۸۸۰۰ استاد و مدرس کشور: ۲ حزب اصلی آمریکا بخش بزرگ مشکل ایرانیان‌اند/ ظرفیت میهن معطل پیروزی یا شکست آن‌ها نشود مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ ساله رهبری که کشور را نجات داد طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ نامه ۸۸۰۰ استاد دانشگاه به ملت ایران درباره سیاست های ضدایرانی آمریکا سناتور روس: به‌رغم هشدارهای آمریکا به همکاری با ایران ادامه می‌دهیم «معجزه آبخیزداری»| ۸ راهکار آبخیزداری برای رفع مشکل بی‌آبی «غیزانیه‌»ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث جاده ای جرایم رانندگی راهور حوادث جاده ای جرایم رانندگی راهور پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران