Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@05:39:25 GMT

شهر شیرین‌سو شبکه فاضلاب ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۳۹۰

شهر شیرین‌سو شبکه فاضلاب ندارد

شهردار شیرین سو از جدولگذاری و تعویض تمامی جداول فرسوده هدایت رواناب ها و مشکل نبود شبکه فاضلاب شهری در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمصطفی موسوی اظهار کرد: تمامی جداول فرسوده معابر شهر شیرین سو تعویض می‌شود.

وی ضمن تأکید بر رعایت عدالت در انجام پروژه‌ها و زمانبندی اقدامات مشابه مطرح کرد: تمام معابر سطح شهر از نظر پیاده روسازی، هدایت رواناب‌ها، زیرسازی و کیفیت روکش بررسی شده اند و به ترتیب اولویت بندی ساماندهی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شیرین‌سو علت اولویت بندی ساماندهی معابر را تنگناهای اقتصادی و کمبود منابع انسانی شهرداری عنوان کرد و افزود: پس از بررسی مشکلات معابر شهری براساس تعداد خانوارهای ساکن در کوچه‌ها، نوع مشکل ایجاد شده، زمان آغاز و پایان طرح اولویت‌های اجرایی مشخص شدند.

موسوی هدف از اجرای این پروژه را بهبود عبور و مرور و هدایت مناسب آب‌های سطحی و فاضلاب شهری عنوان کرد و گفت: یکی از مطالبات مهم شهروندان بهبود عملکرد جداول خیابان‌ها و کوچه‌ها بود که با رعایت اولویت اجرایی در حال اجراست.

وی با اشاره به اهتمام و جدیت شهرداری در خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها خاطرنشان کرد: عملیات جدول گذاری و تعویض جداول از سال گذشته آغاز شده و تا پایان موارد مشکل ساز ادامه خواهد داشت.

شهردار شیرین‌سو با تأکید بر حفظ آرامش مردم و رعایت حقوق شهروندی در انجام پروژه‌های شهری تصریح کرد: با توجه به ضرورت حفظ آرامش و آسایش شهروندان سعی شده است در اجرای پروژه‌های شهری کمترین مزاحمت برای ساکنان محلات ایجاد شود و در حداقل زمان به اتمام برسد.

موسوی با اشاره به مشکلات نبود شبکه فاضلاب شهری در شیرین سو و اهمیت بهداشت شهروندان یادآور شد: امیدواریم به زودی طرح شبکه فاضلاب شهری شیرین سو در دستور کار قرار گیرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 436891

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری پساب فاضلاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فاضلاب شهری شبکه فاضلاب شیرین سو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛جلیل جعفری گفت: برای بهبود عملکرد خدمات شهری، افزایش کیفیت بهداشت شهری و همچنین کاهش آمار خسارات وارده بواسطه زباله گرد‌ها و افزایش فرهنگ ساعت مقرر بیرون گذاری زباله، خدمات شهری منطقه ۲، مرحله دوم طرح جمع‌آوری مخازن و گاری‌های چهارچرخ سطح منطقه را آغاز کرد.
وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح نزدیک به ۱۰۰ عدد مخزن زباله از معابر اصلی منطقه ۲ جمع‌آوری شد.
مسئول خدمات شهری منطقه دو شهرداری شهرکرد گفت: اگر این طرح به درستی اجرا شود، شاهد مهار پدیده زباله‌گردی خواهیم بود و به دنبال آن، مراکز خرید ضایعاتی که چهره نازیبایی برای بعضی از نقاط شهر ایجاد کرده است نیز جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان