Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:57:49 GMT

سقوط مرگبار کارگر ساختمانی در چاهک آسانسور

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۶۴۸

سقوط مرگبار کارگر ساختمانی در چاهک آسانسور

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر روز گذشته در پی تماس کارگران یک ساختمان در حال احداث با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یکی از کارگران به داخل چاهک آسانسور، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروی آتش نشانی ایستگاه ۵۷ و گروه امداد و نجات ۱۰ را به محل حادثه در تهرانپارس، خیابان ۱۳۵ روانه کرد.

به گفته مهدی محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک کارگر جوان در طبقه چهارم یک ساختمان در حال احداث سرگرم کار بود که به دلیل نامعلومی به داخل چاهک آسانسور افتاد و از طبقه چهارم تا طبقه منفی دو در داخل چاهک آسانسور این ساختمان سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله خود را به شخص حادثه دیده رسانده و همزمان با ایمن سازی محل، اقدامات لازم و همچنین کمک‌های اولیه را تا رسیدن عوامل اورژانس انجام دادند که با معاینات پزشکی انجام شده توسط عوامل اورژانس، متأسفانه مرگ وی تأیید شد.

محمدی با اشاره به انجام تحقیقات لازم در خصوص علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی، تصریح کرد: جنازه این کارگر جوان برای انجام اقدامات قانونی و انتقال به پزشکی قانونی تحویل نیروی انتظامی شد.

کد خبر 4989686

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی سقوط از بلندی کارگر ساختمانی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آیت الله سید ابراهیم رئیسی ازدواج وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی آتش سوزی عید سعید قربان چاهک آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند

رئیس انجمن صنفی کارگران و دبیر خانه کارگر شهرستان میاندوآب گفت: دو هزار کارگر ساختمانی میاندوآب در انتظار برخورداری از بیمه اجتماعی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امید اشرف امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین گرامیداشت روز جهانی کارگر اظهار کرد: وزارت کار باید بداند که با فریز دستمزد کارگر نمی‌توان تورم را مهار کرد.

وی افزود: با تعیین دستمزد کارگران توسط مجلس مخالف هستیم چرا که در مجلس قدرت چانه‌زنی برای حق و حقوق کارگر و کارفرما وجود ندارد.

رئیس انجمن صنفی کارگران و دبیر خانه کارگر میاندوآب گفت: ارجاع این طرح به مجلس مغایر با کنوانسیون‌های بین‌المللی است که دولت در سازمان جهانی کار آن را امضا کرده است.

اشرف تصریح کرد: دو هزار کارگر ساختمانی شهرستان میاندوآب در صف انتظار برای تحت پوشش قرار گرفتن خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند.‌

کد خبر 749462

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس