Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@03:14:21 GMT

مخل نظم و امنیت عمومی در اسفراین دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۶۸۱

مخل نظم و امنیت عمومی در اسفراین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری مخل سابقه دار نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: ما با قدرت در مقابل اخلال گران نظم و امنیت ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین مورد گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی که از مخلان سابقه دار نظم و امنیت در شهرستان است، آرامش مردم را مختل و باعث ایجاد بی نظمی شده که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده از سوابق این فرد مشخص شد که وی دارای چندین مورد سابقه شرارت، زورگیری، حمل و فروش مواد مخدر، مزاحمت، ایجاد رعب و وحشت و ... است، افزود: با هماهنگی مقام قضائی و در پی انجام یک عملیات غافلگیرانه این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه در بررسی های تکمیلی انجام شده مشخص می شود که این فرد دارای 26 فقره سابقه شرارت بوده است، تصریح کرد: در نهایت این فرد بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با بیان این که پلیس با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین نیروی انتظامی خراسان شمالی نظم و امنیت عمومی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد