Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:08:05 GMT

آلیسون: نقش اصلی موفقیت لیورپول کلوپ است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۷۱۸

آلیسون: نقش اصلی موفقیت لیورپول کلوپ است

دروازه‌بان برزیلی لیورپول عقیده دارد بیشترین نقش را در موفقیت های لیورپول یورگن کلوپ ایفا کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، لیورپول این فصل پس از فتح لیگ قهرمانان سال گذشته ، قهرمان لیگ برتر نیز شد. یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول در سه سال ابتدایی خود در آنفیلد سه فینال جام را از دست داد اما این باشگاه را در طی دو فصل اخیر به چهار جام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلیسون بکر دروازه بان برزیلی که از رم ایتالیا خریداری شد و توانسته است عملکرد خوبی در آنفیلد داشته باشد درباره دلایل موفقیت تیمش به صحبت پرداخت و گفت : امسال واقعا  "خسته کننده ترین" فصل زندگی خود را تجربه کردم. یکی از فجیع ترین فصلی بود که من تا به حال داشته ام. نمی دانم بخاطر همه گیری کرونا بود یا فشارهای قهرمانی. این طولانی ترین فصل فوتبال بود. امسال البته فصلی بود که به دلیل مصدومیت کمتر بازی کردم و در بازی برابر اتلتیکومادرید بازی نکردم. ما زود از لیگ قهرمانان خارج شدیم  اما فکر می کنم این فرسودگی فقط ناشی از تمرین کردن های زیاد بود. کلوپ بخش بزرگی از  این موفقیت است. او فقط به ما می گوید که هدف اصلی چیست. ما همچنین به نحوه عملکرد خود اهمیت می دهیم. برای رسیدن به آن هدف باید آموزش  درست باشد و  اینکه او چگونه جلسات آموزشی ما را اداره می کند مهم است .او به ما اطمینان داد که کاری را که می خواهیم انجام دهیم. این کار نه تنها در جلسات آموزشی ، بلکه به صورت روزمره نیز انجام می شود.

آلیسون در برنامه تلویزیونی Bola da Vez گفت: کلوپ یک مرد پرشور است و این را نشان می دهد. او می خواهد برنده شود و لیورپول را به یک باشگاه بزرگتر تبدیل کند.

لیورپول در این فصل  ۹۹ امتیاز در لیگ برتر انگلیس کسب کرد که دومین تیم برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس بود. این تیم اکنون خود را برای بازی جام خیریه برابر آرسنال آماده می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلیسون بکر تیم فوتبال لیورپول انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، اکثر رسانه‌های معتبر فوتبال اروپا، تأیید کرده‌اند که آرنه اسلوت جانشین یورگن کلوپ در لیورپول خواهد شد. با جدایی سرمربی آلمانی در پایان فصل، لیورپول به سراغ گزینه‌ای غیرمنتظره رفته و قرار است اسلوت، سرمربی کنونی فاینورد را به آنفیلد ببرد.

این مربی هلندی در فاینورد نتایج خوبی کسب کرده و در روزهای اخیر پیشنهادها از لیورپول را انکار نکرده و بارها در مورد علاقه قرمزها و احتمال مربی‌گری‌اش در این تیم صحبت کرده است.

او امشب بعد از خداحافظی از هواداران فاینورد، در نشست خبری پس از بازی هم به لیورپول اشاره کرد. این مربی ۴۵ ساله ابتدا در مورد تصمیمش برای ترک فاینورد گفت: «من عاشق فاینورد هستم، این را در سه سال گذشته بارها گفته‌ام و ثابت کرده‌ام اما بعضی فرصت‌ها فقط یک بار از راه می‌رسند. من تصمیم خودم را گرفته‌ام و بزودی به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. در سال گذشته هم پیشنهادهای خوبی داشتم و تصمیم گرفتم اینجا بمانم اما امسال احتمالا فرق می‌کند.»

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه بازی امروز لیورپول برابر تاتنهام را دیده یا خیر، گفت: «بله من دقایقی از آن را تماشا کردم. گل اول خیلی خوب بود اما بعد از آن به دلیل بازی خودمان مجبور شدم تلویزیون را خاموش کنم. هر وقت موضوع به‌طور ۱۰۰ درصد تأیید شود، نه‌تنها این بازی را می‌بینم بلکه بازی‌های دیگر را هم خواهم دید.»

او در ادامه در واکنش به سوالی در مورد اولین خواسته‌اش در صورت سرمربی‌گری لیورپول پاسخ داد: «اگر قرار باشد سرمربی لیورپول شوم، دوست دارم مغز یورگن کلوپ را بردارم و آن را برای خودم داشته باشم.»

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟