Web Analytics Made Easy - Statcounter

باوجود اهمیت دادگاه حکمیت ورزش برای جودو و به ویژه .ورزش ایران، متاسفانه سفارت سوییس تاکنون همکاری های لازم را برای صدور روادید هیئت اعزامی نداشته است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو؛ دادگاه حکمیت ورزش که قرار است 26 شهریور ماه برای رسیدگی به پرونده شکایت فدراسیون جودو ایران علیه تعلیق ناعادلانه در سوییس برگزار گردد، نه تنها برای رشته المپیکی جودو بلکه برای ورزش ایران بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جودو با هماهنگی مسئولان ورزش کشور که ماه هاست برای نوشتن لوایح و دفاع از حقانیت جودو ایران به صورت شبانه روزی تلاش می کنند به همراه هزاران جودوکار در سراسر کشور که نتیجه دادگاه CAS برایشان اهمیت ویژه ای دارد، اکنون چشم انتظار صدور روادید هیئت اعزامی ایران هستند تا این گروه به موقع در دادگاه حاضر شوند.
با وجود هماهنگی های صورت گرفته وزارت ورزش و جوانان با وزارت امور خارجه و همکاری این وزارتخانه و ارسال یادداشت به سفارت سوییس در ایران، متاسفانه این سفارتخانه تاکنون هیچ گونه همکای با فدراسیون جودو نداشته است.
این عدم همکاری نگرانی های زیادی را درخصوص اعزام به موقع هیئت اعزامی به دادگاه حکمیت ورزش ایجاد کرده است. اقدامی که در صورت سهل انگاری، ممکن است عواقب بسیار زیادی برای جودو کشور در پی داشته باشد.
فدراسیون جودو امیدوار است باتوجه به فرصت کوتاه باقی مانده ، سفارت سوییس در ایران برای صدور به موقع روادید اقدام نماید تا هیچ مشکلی برای حضور نمایندگان ایران در دادگاه CAS به وجود نیاید.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه داوود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون شطرنج بازدید و با مسئولان این فدراسیون به گفتگو پرداخت.

اسبقیان طی یک بازدید میدانی و طولانی مدت ۲ ساعته با استاد بزرگ شادی پریدر سرپرست فدراسیون، مهدی شکوری و کاظم دستگردی به گفتگو پرداخت.

طی این دیدار اسبقیان از مسابقات جشنواره رده‌های سنی، اقدامات عمرانی و بازسازی‌های صورت گرفته به همراه سوییت‌های جدید فدراسیون بازدید کرد.

اسبقیان در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد فدراسیون شطرنج در دوره سرپرستی پریدر، تصریح کرد: پریدر یک سرمایه ماندگار برای ورزش ایران است و این شایان تقدیر است که در کشورتان ماندید و از ایران خارج نشدید و جانانه در شطرنج ایران خدمت کردید و به خاطر عِرقی که به کشورتان داشتید هر کاری که در توانتان بود برای شطرنج ایران انجام دادید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: خدمات شایسته پریدر فراموش نشدنی و ویژه و مورد تمجید وزارت ورزش و جوانان است. فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

در ادامه پریدر ضمن تقدیر از حمایت‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، گفت: حمایت‌های اسبقیان از فدراسیون شطرنج قابل تقدیر است و با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی وزارت این اتفاقات مثبت در فدراسیون شطرنج رخ داده است.

سرپرست فدراسیون شطرنج تصریح کرد: از همان اول و در زمان ورودم به فدراسیون به دنبال بهبود شرایط، ایجاد امنیت روانی برای ورزشکاران و بهبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و فنی برای شطرنج بوده‌ام.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید، کاپیتان تیم ملی امید مردان که به تازگی به همراه تیمش نایب قهرمان مسابقات شهر‌های آسیا خانتی مانسیسک روسیه شده‌اند با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد و اسبقیان در گفت‌گویی صمیمانه با وی آن‌ها را افتخاری بزرگ برای ورزش ایران دانست و کسب نایب قهرمانی مسابقات شهر‌های آسیا پس از سال‌های طولانی را به سرپرست فدراسیون شطرنج تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم