Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو و یا اجرای تعطیلات تابستانه نمایندگان مجلس گفت:فعلا در این زمینه بنا شده تا سه هفته کار در مجلس و یک هفته سرکشی در حوزه انتخابیه مدنظر قرارگیرد و هنوز برای تعطیلات تابستانه تصمیمی گرفته نشده است. تاریخ انتشار: 10:29 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۲۵۶ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‎وگو با میزان، با اشاره به تصمیم گیری درباره تعطیلات تابستانه مجلس گفت: طرح دو فوریتی کاهش تعطیلات تابستانی هم اکنون به هیئت رییسه ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: پیرو این طرح تعطیلات ۳۰ روزه به ۱۵ روز تقلیل پیدا کرده است، اما هنوز این طرح در نوبت رسیدگی است.
این نماینده مجلس گفت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور تاکنون در هیئت رییسه مجلس به نحوی عمل شده که اگر این تعطیلات الزام شود، این معنا و مفهوم را دارد که می‌توان تشویقی برای انجام سفر‌ها تلقی شود علاوه بر اینکه تعطیلی مجلس در این شرایط به ضرر کشور است، این موضوع می‌تواند باعث رویکرد افراد برخلاف پروتکل‌های بهداشتی شود.
حاجی دلیگانی تاکید کرد: فعلا در این زمینه بنا شده تا سه هفته کار در مجلس و یک هفته سرکشی در حوزه انتخابیه مدنظر قرارگیرد و هنوز برای تعطیلات تابستانه تصمیمی گرفته نشده است.
عضو هیئت رییسه مجلس بیان داشت: هنوز برای برخورداری و اجرای تعطیلات تابستانه در هیئت رییسه مجلس تصمیم گیری نشده است. بیشتر بخوانید: طرح کاهش تعطیلات تابستانه مجلس کلید خورد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم تعطیلات تابستانه هیئت رییسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟