Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به حادثه تیراندازی در منطقه پردیسان قم گفت: در این حادثه یکی از مأموران اعزامی به صحنه که هدفش نجات جان خانواده موردحمله بود، مجروح و فرد ضارب متواری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور یک فرد مسلح به کلت کمری در یک مجتمع مسکونی در منطقه "پردیسان" عوامل گشت کلانتری مربوطه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرد مسلح که با یکی از ساکنان مجتمع مسکونی اختلاف مالی داشت، برای گرفتن طلب خود وارد منزل مسکونی وی شد که هنگام تهدید با حضور به‌موقع پلیس در محل، اقدام به شلیک چند گلوله کرد.

توضیحات پلیس درباره فیلم تیراندازی خونین اوباش در سعادت‌آباد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: در این حادثه یکی از مأموران اعزامی به صحنه که هدفش نجات جان خانواده موردحمله بود، مجروح و فرد ضارب متواری شد.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این خصوص یک تیم ویژه از عوامل مجرب و کارآگاهان پلیس برای رسیدگی سریع، شناسایی و دستگیری فرد مسلح تشکیل شد و موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT12 بیشتر بخوانید... نیروی انتظامی در موضوع امنیت اخلاقی تنها است/ آمادگی کامل پلیس برای ماه محرم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نیروی انتظامی در موضوع امنیت اخلاقی تنها است/ آمادگی کامل پلیس برای ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۲ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۳ گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم ۴ دولت الکترونیک به‌کندی پیش‌ می‌رود/ توسعه و تثبیت دولت الکترونیک جاده جهش تولید است ۵ وخامت شرایط در انتظار نطنز است / مردم کرونا را جدی نمی‌گیرند ۶ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: نگران افت و خیزهای قیمت‌ در بازار سهام هستیم / با ‌دستور‌ نقدینگی به سمت ‌تولید نمی‌رود ۷ ۸ گسل فعال و زلزله‌خیز در استان قزوین وجود دارد/مردم مقاوم‌سازی ساختمان‌ها ‌را جدی بگیرند ۸ گزارش| مصائب محو‌رهای مواصلاتی هرمزگان تمامی ندارد / جاده توکهور به میناب کم‌ترین استاندارد را دارد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ گزارش ویدئویی| ‌"میز خدمت" ‌در روستاها رسید / ‌وعده مسئولان برای حل مشکلات مردم در روستاهای پارسیان مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ ساله رهبری که کشور را نجات داد طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۸۸۰۰ استاد و مدرس کشور: ۲ حزب اصلی آمریکا بخش بزرگ مشکل ایرانیان‌اند/ ظرفیت میهن معطل پیروزی یا شکست آن‌ها نشود سناتور روس: به‌رغم هشدارهای آمریکا به همکاری با ایران ادامه می‌دهیم «معجزه آبخیزداری»| ۸ راهکار آبخیزداری برای رفع مشکل بی‌آبی «غیزانیه‌»ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد

ماجرای تیراندازی در منطقه گلشهر مشهد،درحالی دکتر قلابی افغانستانی را رسوا کرد که وی با همین اتهام تحت پیگرد دستگاه قضایی بود.

به گزارش خراسان،اواخر سال گذشته ماجرای هولناک نزاع مسلحانه در منطقه گلشهر مشهد رخ داد و یکی از عاملان نزاع که با اصابت گلوله مجروح شده بود زیر چتر اطلاعاتی نیروهای انتظامی قرارگرفت. 

با توجه به این که احتمال می رفت فرد مجروح این نزاع خونبار به یکی از مراکز درمانی مراجعه کند ،بررسی های پلیسی در این باره آغاز شد و تحقیقات در حالی برای شناسایی و دستگیری وی ادامه یافت که مدتی بعد مشخص شد مجروح افغانستانی این حادثه در یکی از مکان های زیرزمینی و غیرقانونی مورد عمل جراحی قرار گرفته است. به همین دلیل و با دستور ویژه سرتیپ دوم احمد نگهبان(فرمانده انتظامی مشهد)بررسی های تخصصی برای شناسایی این مکان های زیرزمینی وارد مرحله جدیدی شد.

طولی نکشید که گروهی از افسران زبده دایره اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری گلشهر با هدایت مستقیم سرهنگ ابراهیم عربخانی(رئیس کلانتری)وارد عمل شدند و با بهره گیری از منابع و مخبران محلی به تحقیق در این باره پرداختند تا این که سرنخ هایی از یک تبعه خارجی (افغانستانی)به دست آمد که زمزمه هایی از انجام امور درمانی خطرناک مانند سقط جنین و همچنین ویزیت سرپایی بیماران به گوش می رسید. در همین حال برخی از شاکیان نیز از پزشک تبعه خارجی شکایت کردند که داروهای تاریخ مصرف گذشته به نزدیکان آن ها داده بود.

با جمع آوری این اطلاعات تخصصی ،بلافاصله هماهنگی های قضایی با قاضی حسین امام وردی (بازپرس کشیک دادسرای عمومی و انقلاب مشهد)صورت گرفت و گروه عملیاتی پلیس با به دست آوردن شماره تلفن پزشک مشکوک،با وی برای معاینه یک بیمار تماس گرفتند اما او این بار قرار ملاقات را در عطاری یکی از همدستانش گذاشت تا پس از پرداخت ویزیت100 هزار تومانی بیمار را معاینه و برایش نسخه درمانی بنویسد. بنابراین یکی از شاکیان در پوشش بیمار وارد عطاری در خیابان گلپو شد و توسط مردی که پشت میز نشسته بود معاینه شد.دراین هنگام نیروهای انتظامی به درون عطاری رفتند و او را در حال ارتکاب جرم به همراه همدستش دستگیر کردند.

دقایقی بعد و با انتقال این مرد 34 ساله به مقر انتظامی مشخص شد که او در روزهای پایانی سال 1401 نیز توسط ماموران کلانتری گلشهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده بود اما  در روند بررسی های قضایی و با سپردن وثیقه به دادسرا تا زمان رسیدگی به پرونده آزاد شده بود که دوباره با به دست آوردن مهر یک پزشک دیگر به جرایم جعل عنوان خود ادامه می داد و با جان مردم بازی می کرد.براساس گزارش روزنامه خراسان ،تحقیقات مقدماتی درحالی ادامه یافت که زیر نسخه ای که نوشته بود نام یک پزشک زن به نام«زهره»دیده می شد که مشخص شد وی در غرب مشهد به طبابت اشتغال دارد.

متهم افغانستانی با بیان این که به خاطر مشکلات مالی حجامت و درمان های سرپایی با ویزیت100 هزارتومانی انجام می دهد به نیروهای دایره اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری گلشهر گفت:همسرم که اکنون از یکدیگر جدا شده ایم و در پاکستان زندگی می کند،قبلا منشی خانم دکتری به نام «زهره»بود که این شماره نظام پزشکی متعلق به آن پزشک است و...به گزارش روزنامه خراسان ،تحقیقات بیشتر درباره ابعاد پنهان دیگر این ماجرای تکان دهنده با دستورات ویژه مقام قضایی ادامه دارد.

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده (فیلم)
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری