Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بم گفت: در دهه اول محرم امسال نذورات مردم توسط هیئت‌های مذهبی و خانوادها به‌صورت بسته‌بندی و با هماهنگی ستاد کمک‌های مومنانه توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فا س از بم، هادی شهسوارپور در ستاد کرونا شهرستان اظهار داشت: با توجه به وجود بیماری کرونا و احتمال ممنوعیت برگزاری مراسم و برپایی سفره‌های نذری در حال تلاش هستیم تا هیئت‌های مذهبی غذای نذری خود را به‌صورت  بسته‌بندی در قالب ستاد کمک مومنانه و با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی درب منازل نیازمندان توزیع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بم تاکید کرد: به‌مناسبت عید سعید غدیر خم باید بسته‌های غذایی توسط بنگاه‌های اقتصادی و کارخانجات خودروسازی فراهم و بسته‌بندی کنیم تا در اختیار مستمندان قرار گیرد.

 شهسوار پور تصریح کرد: در دهه اول محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا پذیرایی و پخش نذورات در سطح معابر ممنوع است همچنین ما باید در این روزهای کرونایی فرهنگ‌سازی کنیم و امور خیر از جمله ذبح دام  در فضایی بهداشتی انجام شود و توزیع آن هم بهداشتی صورت گیرد.

وی از توزیع چند هزار بسته غذایی ‌و غذای نذری در ایام محرم توسط منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم نیز با اشاره به سفارشات امامان معصوم در خصوص رسیدگی به نیازمندان و محرومان بیان داشت: نیت و هدف فقط برای خدا است، اهل‌بیت (ع) توجه به نیازمندان و محرومان را داشتند و در اوج مشکلات به یاد فقرا بودند.

وی ادامه داد: یکی از پیام های غدیر خم کمک به یکدیگر است و وقتی تعدادی از همشهریان به مشکلات مالی برخورد کردند نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

امام جمعه بم ابراز داشت: در صورتی که شرایط  فراهم باشد بنای ما بر برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) است و هر چه ستاد ملی کرونا در خصوص عزاداری ماه محرم تصمیم‌گیری کند ما هم پیروی خواهیم کرد.

 دانشی اظهار داشت:  هیئت‌های مذهبی نذورات خود را در راستای کمک مومنانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی بسته بندی و به اسم هیئت و حسینه خود در محله خود بین نیازمندان توزیع کنند.

دانشی یادآور شد: در ماه محرم امسال روحانیون و مداحان نقش موثری در زمینه کمک مومنانه می‌توانند داشته باشند.

توزیع بسته‌های معیشتی بین بیماران کرونایی نیازمند

بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بم اظهار داشت: سپاه کمک مومنانه خود را در  ۳ مرحله انجام خواهد داد که مرحله اول، دهه ولایت، مرحله دوم دهه اول محرم و مرحله سوم آخر ماه صفر است.

 وی افزود:سپاه از ظرفیت بسیج پزشکی، بسیج ورزشکاران و بسیج مهندسین در راستای اجرای کمک مومنانه استفاده خواهد کرد.

بدرآبادی متذکر شد: بسته‌های کمک‌ مومنانه به مستمندانی که به بیماری کرونا مبتلا شده بودند توسط سپاه در شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/۸۰۰۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته بندی نذورات هیئت های مذهبی بم هیئت های مذهبی کمک مومنانه بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند