Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی روز دوشنبه با اعلام این مطلب اظهارداشت: در راستای سیاست ارتقای خدمات خرسندساز سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مقارن با دهه ولایت، اجرای طرح پرداخت وام تا سقف ۱۰میلیون تومان آغاز می‌شود.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با تأکید بر بهبود معیشت و ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان معزز نیروهای مسلح، افزود: سازمان در سال ۱۳۹۹ اختصاص و واگذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان وام به مشترکین تحت پوشش خود را پیش‌بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی با بیان اینکه این وام به صورت غیرحضوری پرداخت خواهد شد، افزود: وام مذکور برای ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگانی است که تاکنون از تسهیلات سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برخوردار نشده اند و در طول سال جاری پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ این وام نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، خاطرنشان ساخت: مبلغ این وام ۱۰میلیون تومان می‌باشد که از طریق سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به واجدین شرایط دریافت وام، اطلاع‌رسانی و مبلغ مذکور به حساب آنان واریز خواهد شد.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با توضیح اینکه برای دریافت این وام نیازی به حضور بازنشستگان نیست، گفت: به واجدین شرایط که تاکنون وام دریافت نکرده‌اند و پایه حقوق زیر ۶ میلیون تومان دارند، پیامک زده خواهد شد و اگر بازنشسته‌ای به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشود تا پایان سال چندبار اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح ضمن تأکید بر حمایت‌های مستمر از مشترکان تصریح کرد: این وام به صورت قرض‌الحسنه و بیمه شده است و پیشکسوتان معزز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال سروش به آدرس https://sapp.ir/sabba.ir  مراجعه کنند.

برچسب‌ها دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بازنشستگان دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بازنشستگان بازنشستگان نیروهای مسلح خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، مردم یمن امروز جمعه راهپیماییهایی را برای حمایت از مردم غزه برگزار کردند و ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در گورهای جمعی این شهر، بر اهمیت اقدامات مردمی و رسمی در حمایت از این مردم تأکید کردند.

مردم یمن ضمن درخواست مجدد برای ایجاد گذرگاههای زمینی امن، تأکید کردند که از طریق این گذرگاهها خود را به فلسطین خواهند رساند تا در کنار نیروهای مقاومت، وارد درگیری مستقیم با صهیونیستها شوند.

در بیانیه پایانی این راهپیماییها، ضمن تبریک به نیروهای مسلح یمن به خاطر عملیاتهای اثربخش در برابر رژیم صهیونیستی، از نیروهای یمنی خواستند که عملیاتهای خود را علیه صهیونیستها افزایش دهند.

مردم یمن ضمن تمجید از عملیاتهای نیروهای مقاومت در لبنان و عراق علیه اسرائیل، از همه ملتهای آزاده جهان خواستند که با سلاح «تحریم کالاهای اسرائیلی و آمریکایی» به جنگ با صهیونیستها بروند.

در ادامه عملیاتهای یمن علیه صهیونیستها، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح این کشور روز گذشته خبر داد که نیروهای موشکی یمن چندین موشک و پهپاد به سمت کشتی «ام‌اس‌سی داروین» در خلیج عدن شلیک کردند.

یحیی سریع تصریح کرد نیروهای مسلح یمن کماکان با جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

وی همچنین گفت که عملیات نیروهای مسلح یمن تا زمان پایان تجاوزگری‌های اسرائیل و برداشتن حصر نوار غزه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 847265 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین یمن

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید