Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@06:47:52 GMT

اطری: لیگ کشتی باید مثل فوتبال برگزار شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۰۳۶

اطری: لیگ کشتی باید مثل فوتبال برگزار شود

ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: تمایلی به حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ندارم و می‌خواهم تمام تمرکزم را روی موفقیت در المپیک توکیو معطوف کنم.

به گزارش مشرق، رضا اطری در خصوص آخرین وضعیت خود، اظهار داشت: بعد از اینکه اردوهای تیم‌ ملی تعطیل شد بلافاصله به زادگاهم بابل رفتم و در آن‌جا تمریناتم را پیگیری کردم و به جرات در این مدت حتی یک روز هم برنامه‌های تمرینی‌ام را متوقف نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی با کادرفنی تیم ملی و محسن کاوه در ارتباط هستم و در خصوص برنامه‌های تمرینی‌ام با آنها مشورت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

اطری: ازدواج انگیزه‌ام را مضاعف می‌کند

وی ادامه داد: با وجود خطرات زیادی که به خاطر شیوع ویروس کرونا وجود دارد، با تمام توان تمریناتم را ادامه دادم تا ان‌شاءالله به آرزو و هدف بزرگی که دارم دست پیدا کنم. هدف من کسب خوشرنگ‌ترین مدال در المپیک ۲۰۲۱ توکیو است و برای رسیدن به این هدف باید سخت تمرین کنم. اینکه بخواهم به دلیل کرونا تمریناتم را متوقف کنم، قطعا از هدفم دور خواهم شد و در این مدت به جای اینکه تمریناتم را متوقف کنم، سعی کردم مدل‌های تمرینی‌ام را تغییر و منطبق با شرایط موجود طراحی کنم.

دارنده مدال طلای آسیا در خصوص برنامه‌هایش جهت حضور در رقابت‌های جهانی در سال ۲۰۲۰ گفت: تمایلی به حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ندارم و می‌خواهم تمام تمرکزم را روی موفقیت در المپیک توکیو معطوف کنم. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که نتیجه‌اش کسب موفقیت در المپیک باشد. البته من تابع تصمیمات کادرفنی هستم و در خصوص برنامه‌ها و مسابقات پیش‌رو در اختیار آنها خواهم بود، اما تا این لحظه به این موضوع که بخواهم در رقابت‌های جهانی در سال ۲۰۲۰ به میدان بروم فکر نکرده‌ام.

ملی‌پوش کشتی آزاد تاکید کرد: با توجه به تمریناتی که پشت‌سر گذاشته‌ام تقریبا در یک فرم بدنی نسبتا قابل قبول قرار دارم و ان‌شاءالله اولین مسابقه‌ای که قرار است به میدان بروم، رقابت‌های لیگ خواهد بود. از آنجا که مدت‌هاست در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفته‌ام طبیعتا حضور در لیگ می‌تواند یک شروع مناسب برای بازگشت به روی تشک‌های مبارزه خواهد بود. یک گله‌ هم بابت تعویق رقابت‌ها دارم که نمی‌دانم باید خطاب به چه اشخاصی گفته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چطور لیگ برتر فوتبال در حال برگزاری است، اما برای برگزاری لیگ کشتی امروز و فردا می‌کنند؟ اگر بنا را به برگزاری مسابقات ورزشی گذاشته‌اند، پس بین رشته‌های ورزشی تبعیض قائل نشوند و مانند فوتبال که مجوز برگزاری لیگ را گرفت، به کشتی هم مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ را بدهند. مگر ما کشتی‌گیران منبع درآمدی غیر از این رقابت‌ها داریم؟ متاسفانه رسیدگی مسئولان به وضعیت کشتی‌گیران طوری نبوده است که از نظر مالی در شرایط ایده‌آل قرار داشته باشیم و نگران عدم برگزاری رقابت‌های لیگ نباشیم.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین رضا اطری کشتی آزاد محسن کاوه المپیک 2020 ژاپن المپیک لیگ برتر کشتی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود