Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:43:49 GMT

۶ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان زنجان فعال است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۰۸۰

۶ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان زنجان فعال است

علی خلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مرکز مشاوره تخصصی در حوزه ازدواج به اسامی راه روشن، نیک، آنیسا، مهر و آوای فکر در شهرستان زنجان و همتای زندگی در شهرستان ابهر، مشغول به فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: مراکز مشاوره تخصصی ازدواج، با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج، ارائه خدمات مشاوره ای و تولید محتوا در حوزه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده، اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی،  ارایه آموزش ها و مشاوره های پیش از ازدواج را در پایداری ازدواج جوانان و کاهش آمار طلاق، به ویژه در سال های ابتدایی زندگی مشترک، موثر خواند و تصریح کرد: هفته ازدواج نیز (۱ تا ۷ مرداد ماه/ فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ازدواج، تبیین فرهنگ مشاوره ازدواج، هم‌افزایی در جهت تسهیل این امر مقدس از اهداف برنامه های مهم این هفته است.

وی اظهار داشت: امروز شیوع ویروس کرونا در فرآیند امر مهم ازدواج ازجمله آزمایش و مشاوره،  محدودیت هایی را ایجاد کرده و موجب شده است جوانان تحت تاثیر این بیماری منحوس دچار سردرگمی شوند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان روز سه شنبه هفته گذشته، به مناسبت هفته ازدواج در بازدید از مراکز مشاوره تخصصی ازدواج، از مدیران این مراکز و مشاوران فعال در حوزه ازدواج جوانان این استان، تجلیل به عمل آورد.

برچسب‌ها هفته ازدواج اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مشاوره زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته ازدواج اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مشاوره زنجان هفته ازدواج اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مشاوره زنجان مشاوره تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند