Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار PVC در ماه های گذشته با التهاباتی جدی همراه بود و پس از آن که تمرکز روی این موضوع قرار گرفت و مصرف کنندگان، کمیته تخصصی پتروشیمی و کمیته راهبردی تقاضای محصولات پتروشیمی، تلاش خود را بر کنترل التهابات این محصول قرار دادند، شاهد آن بودیم که بازار با کاهش رقابت ها همراه شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، این در حالی است که رقابت برای برخی گریدهای PVC در ماه های اخیر به بالای 70 درصد نیز رسیده بود و اکنون پس از اقداماتی که در این راستا صورت گرفت، می بینیم که میزان رقابت ها به شدت کاهش یافته است و مصرف کنندگان پایین دستی PVC دیگر نباید هزینه های گزاف رقابت را بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین جریانی حاکی از این است که اگر قصد صنایع بالادستی و پایین دستی بر این باشد که بازاری را کنترل کنند، این مساله می تواند با ایجاد تعاملات سازنده محقق شود.

حال اگر این تعامل در اولویت کل زنجیره قرار گیرد، رفته رفته به مرحله ای خواهیم رسید که هیچ بازاری از کنترل خارج نشود و بخش تولید کشور را متضرر نکند.

ضمن این که در هفته های اخیر شاهد آن بودیم که رقابت برای برخی گریدهای پلی کربنات نیز با افزایش همراه شده بود که با پیگیری های انجمن ملی صنایع پلیمر به عنوان مصرف کننده و تلاش پتروشیمی خوزستان به عنوان تولیدکننده برای افزایش عرضه ها، اکنون به این مرحله رسیده ایم که رقابت ها در این گرید کاهش یافته است.

از این رو رویکرد تعامل مصرف کنندگان، کمیته تخصصی پتروشیمی و کمیته راهبردی تقاضای محصولات پتروشیمی، می تواند الگوی مناسبی برای تعامل در راستای مدیریت بازار باشد که در نهایت منجر به رونق تولید شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پتروشیمی محصولات پتروشیمی محصولات پلیمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه خیار تلخ، در پاکستان و هند و در برخی از کشور‌های آسیایی به همین نام خوانده می‌شود. البته کشور‌های انگلیسی زبان کارلا را با نام‌های؛ کدوی تلخ و یا خربزه تلخ نیز می‌شناسند.

از آن‌جایی که میوه کارلا سرشار از موادی مانند charactin و momordicin است. این دو ماده موجود در میوه کارلا می‌تواند در کنترل فشار خون و همچنین مبارزه با مشکلات بیماران دیابتی بسیار موثر واقع شود.

دانه‌های میوه این گیاه دارای ترکیبات پلی پپتیدی مشابه انسولین و با عوارض کمتر است که مصرف آن موجب کاهش قند در بیماران دیابتی نوع اول می‌شود

مصرف آب کارلا بدن را در برابر هجوم اپی رادیکال‌های آزاد حفظ می‌کند. همچنین، سیستم ایمنی بدن قویتر شده و بدن راحت‌تر می‌تواند بیماری‌های داخلی را کنترل کرده و در نتیجه آن‌ها را نابود کند.

از سویی مصرف میوه کارلا می‌تواند باعث تسهیل در جریان خون شود. این عمل می‌تواند زخم‌های ایجاد شده در بدن را زودتر مداوا می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است