Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:31:10 GMT

پوستر سریال وونگ کار-وای دیده شد/ فیلم هم ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۱۵۸

پوستر سریال وونگ کار-وای دیده شد/ فیلم هم ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، وونگ کار وای فیلمساز هنگ‌کنگی پروژه‌های مختلفی را پشت سر هم خلق می‌کند. در حالی که پروژه تولید فیلم سینمایی «شکوفه‌ها» این کارگردان از ماه فوریه شروع شد و به دلیل شیوع کرونا با تاخیر روبه رو شد، و همچنان که ساخت این فیلم در دستور است، او اکنون تولید سریال «شکوفه‌های شانگهای» را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال اولین سریال دراماتیک این کارگردان و اقتباسی از رمان «شکوفه‌ها» نوشته جین یوچنگ است که چندین جایزه دریافت کرده است.

با انتشار پوستر این سریال با بازی هو جی، اولین تصویر از این اثر دیده شد.

خود وونگ خالق و تهیه کننده این سریال است و با آن ارجاعی به سرزمین زادگاه خود دارد. وونگ کارگردانی اپیزود پایلوت این سریال را نیز خودش انجام داده است.

این نخستین باری است که پس از سال ۲۰۱۳ و کارگردانی «استاد بزرگ» وونگ کار وای پشت دوربین قرار گرفته است.

فیلمنامه‌نویس اهل شانگهای کین وِن کار نوشتن فیلمنامه این مجموعه را برعهده داشت. پیتر پیو فیلمبردار برنده اسکاری فیلم «ببر خیزان، اژدهای پنهان» نیز از عوامل این فیلم است.

این سریال راوی داستانی از یک میلیونر خودساخته به نام مستر بائو است که هو جی نقش وی را بازی می‌کند. این سریال سفر پرماجرای وی را به عنوان جوانی فرصت طلب با گذشته‌ای پردردسر و رسیدن به بالاترین مدارج در شانگهای را تصویر می‌کند. رشد عظیم دهه ۱۹۹۰ چین پس زمینه این داستان است. ماجرا، افتخار، عشق و بی‌گناهی چهار عنصر اصلی زندگی این مرد است.

وونگ کار-وای از این سریال با تاکید بر رمان «شکوفه ها» به عنوان یک رمان برجسته گفت می‌تواند از طریق آن عشقش به سرزمین زادگاهش را تصویر کند. وی افزود: با این سریال، می‌خواهم مخاطبان را به زیبایی‌های شانگهای دعوت کنم و از ساکنانش در اوایل دهه ۱۹۹۰ بگویم؛ دورانی فوق‌العاده که راه رسیدن به شانگهای مدرن را باز کرد.

همه ماجرای این مجموعه در شانگهای می‌گذرد.

«تنست پینگوئن پیکچرز» حقوق پخش سریال را برای چین در اختیار دارد.

کد خبر 4989733

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگردان سینما سریال خارجی هنگ کنگ ویروس کرونا فیلم سینمایی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه شبکه پنج سیما شبکه سه سیما خسرو سینایی موسیقی ایرانی سینمای مستند سازمان سینمایی شبکه یک سیما سازمان صداوسیما وونگ کار وای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید‌.

دیگر خبرها

  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • (تصاویر) شکوفه‌های بهاری در منطقه قره‌داغ
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد